האופרה הישראלית מגיעה לירושלים

האופרה הישראלית מגיעה ליס פלאנט

מרכז שרובר לתרבות וקולנוע יס פלאנט בשיתוף עם האופרה הישראלית מציג את עונת האופרה הראשונה בירושלים בסדרת מופעים מיוחדת למבוגרים ולילדים. תוכלו 'לפגוש' שם את הביטלס, פרנק סינטרה, ברברה סטרייסנד ועוד ענקים. כבר היום, יתקיימו מופע אופרה לילדים ובערב קלאסיקות של שנות ה-70

סדרת המופעים תתקיים מידי חודש,  יתקיימו מופע לילדים ומופע למבוגרים. מופעי המבוגרים יתקיימו בימי שני בשעה 20:30 וההופעות במסגרת סדרת "אופרה קידס" יתקיימו בימי שני בשעה 17:00.

היום,  שני בשעה 17:00 יתקיים מופע אופרה לילדים 'חליל הקסם / מוצארט כשהילדים יהנו מסיפורו של  צייד הציפור פפגנו והנסיך טמינו אשר יוצאים בחיפוש אחר הנסיכה פמינה בממלכתו של זרסטרו. בערב בשעה 20:30  יתקיים מופע שנות ה-70 הקלאסיקות של דיוויד בואי, אלטון ג'ון, בוב דילן ועודהמופעים בסדרה יועלו על במה באולם הרב תכליתי הגדול ביס פלאנט ירושלים.

מה עוד מחכה לנו? הביטלס, פרנק סינטרה, ברברה סטרייסנד, ג'ודי גרלנד, יחד עם כל השירים האהובים והקלאסיקות המוזיקליות הגדולות מכל הזמנים מתעוררים לחיים בעיבודי אופרה מקוריים ומרגשים.

בנוסף סדרת האופרה לילדים- "אופרה קידס", עם כל האופרות הגדולות והאהובות מותאמות לקהל הצעיר. בין המופעים שיוצגו: חליל הקסם, הנזל וגרטל, סינדרלה ועוד.

מחיר כרטיס למופע בסדרת המבוגרים יעמוד על 145 ש"ח ומחיר כרטיס למופע במסגרת סדרת הילדים יעמוד על 59 ש"ח.

ליעד קרימברג מנהלת השיווק של רשת יס פלאנט מציינת כי "יס פלאנט ירושלים ומרכז שרובר לתרבות גאה לארח את סדרת האופרה בשיתוף עם האופרה הישראלית. החלטנו להציע  חוויה תרבותית נגישה לקהל הרחב ומהווה בית לאומנות ותרבות מכל התחומים: הופעות תיאטרון, מוזיקה, מחול, תערוכות אומנות ועוד. שיתוף הפעולה עם האופרה הישראלית מגיע באופן טבעי ויוצר חיבור ממשי בין תרבות העיר ותרבות המתחם".

פרטים נוספים ולוח ההופעות המלא באתר יס פלאנט

http://www.yesplanet.co.il/opera

 

 

 

תגובות

להשאיר תגובה