תרבות בתי הקפה נתפסת בתודעה הציבורית כייחודה של תל אביב. לא הרבה יודעים כי גם בירושלים הייתה תרבות עשירה של בתי קפה, שממשיכה עד ימינו. הסיור מדלג בין בתי הקפה של פעם ושל היום, ומגלה כמה מהפינות הטעימות והמיוחדות בירושלים. מסלולים> להתאהב בארץ מחדש מציגה: סיור מודרך- הקפה הירושלמי, בין בתי הקפה המיוחדים של ירושלים, מאז ועד היום.

הסיור 'הקפה הירושלמי'– בין בתי הקפה המיוחדים של ירושלים, הוא סיור מודרך העוסק בתרבות הקפה בירושלים, מאז ועד היום. בסיור עוברים במטבח של אחד מבתי המלון המגניבים בירושלים ונכנסים למגדנייה חרדית ובה מאפים איכותיים. בהמשך, חוגגים עם וופל בלגי איכותי, מבקרים בבית קפה ששוכן בתוך מבנה מקושת מהמאה ה-19, וטועמים בורקסונים איכותיים ומאפים פריכים בבתי קפה קטנים ואופנתיים.סיור מודרך- הקפה הירושלמי, צילום ערן ודוד גל אור, מסלולים (9)

הסיור מודרך על ידי ערן ודוד גל-אור באופן אישי, הבעלים והמנהלים של 'מסלולים > להתאהב בארץ מחדש' והוא יתקיים ביום ה', 9.11.2017 בשעות הערב המוקדמות.

נקודת ההתחלה והסיום היא כיכר הדווידקה, במפגש הרחובות יפו והנביאים. הסיור הינו סיור מעגלי ובעל דרגת קושי קלה. הסיור מתאים לקבוצות קטנות, למשפחות ולזוגות. אורך הסיור כ-4  קילומטר, ומשך הסיור 4 שעות. הסיור עובר ברחובות רחבים וצרים לסירוגין, חלקם מוצלים וחלקם חשופים לשמש. הוא כולל עליות וירידות מתונות.
ציוד מיוחד: כסף מזומן. סיור מודרך- הקפה הירושלמי, צילום ערן ודוד גל אור, מסלולים (4)
מחיר סיור למשתתף: 75 ₪ בהזמנה מראש.
ניתן להירשם ולתאם סיורים גם לקבוצות בטלפונים: 054-2406657, 050-4000026

תגובות

להשאיר תגובה