כך הפכה הפרויקט של בית"ר נורדיה  למרענן הרשמי של הכדורגל בירושלים ואף מילה על האחות החורגת הגדולה

בעונתה השנייה בליגה ג', שנה וחצי לאחר שמספר אוהדי בית"ר ירושלים מאסו במתרחש ביציעי "טדי" והחליטו להקים קבוצת אוהדים צהובה בעיר הבירה, אנשי בית"ר נורדיה מקווים כי הקבוצה תעמוד במטרה ותצליח להעפיל לליגה ב' ומשם להתקדם הלאה במעלה הליגות בישראל.

בעונה שעברה נורדיה עשתה את הסיפתח שלה בנוף הכדורגל הישראלי וסיימה את ליגה ג' מחוז המרכז במקום השלישי, כאשר היא מפסידה את כרטיס העלייה בישורת האחרונה למ.כ. חולון. השנה רוצים בנורדיה לעשות צעד נוסף קדימה ולסיים במקום הראשון.

המשימה לא תהיה קלה, ונכון לעכשיו, לאחר המחזור התשיעי, נורדיה במקום השני עם 24 נקודות, נקודה פחות מאשר עירוני גדרה, עם 8 נצחונות והפסד בודד במחזור השני למוליכה גדרה, 2:3. מאז השיגה נורדיה רצף של 7 נצחונות, עושה רושם שהכל מתנקז למפגש בסיבוב השני בו תארח קבוצת האוהדים את גדרה, ואם תנצח אותה תוכל לחלוף על פניה ולטפס למקום הראשון.

השחקנים הבולטים בקבוצה הם השוער יניב בן הרוש ששיחק שנים ארוכות בהפועל ירושלים, הבלם יוסי פרץ, הקשר אביתר ברוכיאן אחיו של אבירם, הקשר שי ניסים, הקשר והקפטן ציון זקן והחלוץ רן דדיה. על המקהלה כולה מנצחים המאמן עמית ברבש ומנהל המקצועי משה בן הרוש.

בשבת שעברה גברה נורדיה במגרשה הביתי בגבעת רם על המדורגת שלישית, עירוני לוד, 2:3, ולמעשה הרחיקה אותה כמעט סופית מהמאבק על כרטיס העלייה.

אחד העוגנים של הקבוצה השנה הוא הבלם יוסי פרץ, שחזר לשחק נגד לוד לאחר שנעדר בעקבות פציעה ארוכה. פרץ, שגדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים והגיע קבוצת הבוגרים, שיחק בשנים האחרונות בליגות הנמוכות ופרש ממשחק בשלוש השנים שקדמו להקמת נורדיה, החליט להצטרף למיזם של נורדיה עם הקמת המועדון: "אני משחק כבר שנים בליגות האלה, ומה שקורה כאן זה משהו יוצא דופן. החיבור בין הקהילה שעוטפת את הקבוצה לשחקנים הוא יוצא דופן. המועדון הזה, בית"ר נורדיה, הוא הרבה מעבר לסתם עוד קבוצת כדורגל. האנשים שהקימו את הקבוצה, יש להם חזון מסוים – להסיט החוצה את כל הדברים השליליים ולהתרכז בפאן ובקטע הטוב של הכדורגל. בשנה שעברה נוצר משהו חדש, יפה ומיוחד בכדורגל הישראלי. בית"ר נורדיה כאן כדי להישאר ולהפוך לגורם משמעותי בכדורגל".

הקפטן, ציון זקן, מבין גם הוא את חשיבות המיזם הספורטיבי של נורדיה: "יש כאן פרויקט נהדר של אנשים מיוחדים שהתגייסו כדי להקים משהו חדש בירושלים. הדחיפה של האוהדים בלתי רגילה, בטח כשמדובר בקבוצה בליגה ג'. כיף גדול להיות חלק מדבר כזה. אני מקווה שנשלים את המשימה ונעלה ליגה בסיום העונה. מגיע לאנשים כאן לשמוח כי הם הקימו את המועדון הזה ממש מאפס. הדברים נבנו תוך כדי תנועה, והיום הכל מתנהל על הצד הטוב ביותר".

 

תגובות

להשאיר תגובה