סקס והעיר הקדושה: LET'S DO OUTSIDE

סקס במקומות ציבוריים זה כזה קלישאה אבל זה גם כזה נהדר. כמות הפעמים שגמרתי בשדות בלתי ניתנת לספירה. על אמצע הדרך בין ירושלים לתל אביב; בגן סאקר; מאחורי הסינימה סיטי ועוד ועוד. יש משהו מרגש ברעיון להיתפס לצד הפחד מזה.

אם לומר את האמת, כמעט 7 הפעמים הראשונות שלי עם גברים לא היו על מיטה. הפעם הראשונה, למי שזוכר שציינתי, הייתה כמו בסרט אונס ביער ליד ירושלים, באוטו עם צפרדעים מקרקרות וירח מלא. הפעם השנייה הייתה בחדר מזרונים של מלון בנתניה והשלישית בגן סאקר. כל הפעמים האלה היו חוויות לכשעצמן וגרמו לי לחזור עליהן שוב ושוב.

תקופת ההתהוללות שלי במבנים נטושים ובבריכות נידחות התחילה בצבא. יש משהו במדים שמוביל אותך לחרמנות יתר. הם יושבים טוב על הבחור שמולך- מרחיבים לו את הכתפיים ומבליטים את מה שצריך להבליט- ואת רק רוצה להפטר מהבד הרע הזה על הגוף. כמות הלבנים השחורים שלבשתי בצבא הייתה פנומנלית- תמיד הייתי מוכנה לסקס.

ובצבא- אין פרטיות- ולכן כל מקום מוסתר היה תשתית טובה להתפשטות מהירה. אני לא אשכח את שמעון הקצין. הראשון שהעניק לי פלאפל. שכבנו בבריכה ביישוב ליד הבסיס. נכנסנו דרך חור בגדר ואז הוא נכנס לחור שלי. הייתי ערומה לגמרי על שפת הבריכה והוא היה בתוכה, נוגע בי ומשפשף לי את הדגדגן כשהזין העבה שלו בתוכי. זה היה מטורף. גמרתי בקול למרות שהייתי אמורה להיות דיסקרטית.

באותה בריכה חפן אותי אחד האקסים שלי. נפגשנו שם ומיד ברחנו לבריכה. זה היה קיץ וילדים הסתובבו לא רחוק משם, משחקים בכדור בזמן שהוא משחק לי בכוס. הייתי רטובה לגמרי מהמגע שלו. הוא נישק אותי ומצץ את שדיי. אני מתנצלת בפני אימהות ובפני המוסר- אבל לא עניין אותי שיש שם ילדים. כמובן שלא רציתי שיראו אותי אבל זה היה מרגש ממש.

אותו אקס ואני הזדיינו במצודה נטושה מאחורי סינימה סיטי גלילות. המקום כבר היה עמוס קונדומים- כך ידעת שלא אתה הנפת את הדגל ראשון. עשינו דוגי על אחד מקירות המצודה. המגע של הזין שלו בתוכי היה חד מתמיד. כשאתה בחוץ כל החושים שלך מתחדדים. אתה מרגיש הכל ובעוצמה. אתה ער למה שקורה איתך וסביבך (ובתוכך). גנחתי והתנשפת בקול. התלבשנו מהר והמשכנו לטייל בסביבה. שנייה אחר כך עלו זוג תיירים לאותו מקום.

גם עם העוזר של השר היו לי חוויות נעימות במקומות ציבוריים. מלבד העובדה שעברנו כל חדר בלשכה, היה לי נעים למצוץ לו באתר הבנייה מאחורי הסינימה-סיטי (שהייתה אז חדשה להפליא). לא סוד שהזין שלו הוא פלא מבחינתי- קטיפתי ונעים למגע, גדול ועמוס בוורידים שרוטטים למגע הפה שלי עליו. זו תחושה קסומה לרדת למישהו כזה- לא לכולם יש את מבנה הדילדו המושלם- ולעוזר היה. הוא התרגש מאוד ממני (אין מה לעשות, אני עושה עבודה טובה, מלווה ברוק ודיסטורשיין). הוא גמר לי בפה בקול תרועה (רק לו אני מרשה. הזרע שלו לא גורם לי לרצות למות).

בקיצור ולעניין, בנות וגייז חביבים, סקס פומבי הוא סקס מהותי. אדם חייב לעצמו פעם אחת התרגשות עצומה כמו זו. לבנות שביניכן – במקרים כאלה חצאית מועילה מאוד, או כמו שנאמר "עולה לי עולה לי עולה ולא יורד לי". במקרה הזה כדאי שיירד לי.

 

תגובות

להשאיר תגובה