סקס והעיר הקדושה: קוסמטיקאית זה לא בושה

אני עוצרת קצת ממצעד "כל ההזויים עליי" כדי לתת כאן כמה תובנות לגבי סקס בין בני זוג- מכל מין ומגדר. סקס מחייב משיכה, כימיה, תשוקה, כמיהה הדדית. בלי כל זה הסקס רע וחסר טעם. ואם הסקס חסר טעם, אתן- כן, בעיקר אתן- תסתכלו על התקרה (או הרצפה, תלוי בתנוחה) ותגלגלו עיניים ותתמלאו תחושה של גועל ואכזבה מעצמכן.

אז איפה אתם, הגברים, נופלים? הגיינה. מצאתי את עצמי לאורך השנים בסיטואציות קשות מאד מול גברים לא הגייניים ברמות גבוהות. תחילה- חניכיים מודלקים. תארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם מכירים. מתחילים לצאת. דברים מתחממים. מתכתבים בפייסבוק/סמסים/וואטס אפ: "אני כבר מת לזיין אותך"; "נהייתי רטובה ממך"; "מתה להרגיש אותך בתוכי"; "מת שתמצצי לי"; "מחכה לאכול אותך"… זה לבד מדליק אותך. אל תשקרי.

ואז אתם קובעים להיפגש, ואת מחליפה שש פעמים תחתונים. מתבשמת, שמה קרמים. כמובן שהתקלחת קודם, לפעמים פעמיים. והנה הוא מולך. סקסי, חתיך, עיניים חודרות. את בכלל לא מבינה איך נפל בחלקך נתח כזה. והוא מנשק מעולה. או מיי גוד- אילו שפתיים, איזו לשון. בדיוק כמו שצריך. והוא יורד לצוואר ואת כבר עפה מרטטים. והנה מורידה חולצה, והוא מתחיל ללקק אותך בחזה, מוריד את החזייה ונושך את הפטמה הימנית. מתעכב עליה טיפה- זה מענג אותך. איזה כיף. ואז, כדי לא להפקיר את שד שמאל הוא עובר אליו וזה קורה. את רואה שובל של דם נותר מסביב לפטמה שלך, כאילו התרחש שם רצח. ואת קולטת בצער רב שהפה שלך, הצוואר שלך, וכעת- החזה שלך, כולם מתבוססים בדם, ותכף יבוא המז"פ ויבדוק עליך ראיות. דוחה. היהרוג אותך לראות שיננית אחת לחצי שנה- שנה? קצת חוט דנטלי, אולי קיסמי שיניים. אתה מסתכל על מברשת השיניים אחרי שאתה מצחצח? אחי, זה מגעיל.

הסיטואציה הבאה לא פחות מגעילה. נפגשתי עם בחור ובילינו יחד יום של יין וגבינות. יין תמיד מסחרר אותי וגבינות מעשירות את הנשיקות והטעם. אין מה להגיד- ככה כובשים אותי ואת קיבתי. טיילנו בירושלים. כבר שכבנו פעם. לא מיוחד, לא מרגש. הזין קטן, היופי בינוני, האופי לא רע.  החלטתי לתת לזה עוד הזדמנות ולכן קבענו את המפגש הזה. ישבנו בגן סאקר, מסתכלים על העוברים ושבים, נהנים מיום שישי שמשי ונעים. התחלנו להתנשק בין גבינה מסריחה לחמאה עתירת קלוריות, ואז הושטתי יד אל מתחת לחולצתו. מה שנגלה אליי היה מזוויע: שעווה מהטבור שקרמה עור וגידים והפכה ליצור משל עצמה ונדבקה על שערות הבטן שלו.

זה שיתק אותי. הדבר הזה הסתכל עליי, ואני עליו, ולא הבנתי מה קורה. עד היום אני בפוסט טראומה, ובכל פעם שהבחור ואני מדברים אני שוקלת להיפגש איתו, כי הוא נחמד, ואז נזכרת.  הא"ב בניקוי זה שעווה. מכל חור. פשוט לנקות. אני תוהה איך זה לא ירד במקלחת? אולי אפילו את המים והסבון זה הפחיד?

זה לא נגמר כאן. ביצים מסריחות; חצ'קונים בגב; שאריות זרע ולכלוך בקצה של הזין; שיער שמנוני או קשקשים; ציפורניים שחורות; פטריות ברגליים ועוד. מצטערת נשמה, כשאתה בא אליי- אתה צריך לעבור אצל קוסמטיקאית ומקלחת. למה? כי אני פאקינג עוברת בשנה שני מפגשים מביכים אצל גניקולוג, תוקעת כל כדור או שמפו הגייני שיעלה את רמת הPH ודואגת שכשאתה תלקק את הכוס שלי- אתה תחשוב על אמבטיה מפנקת עם בועות. לא מגיע לי אותו יחס?

 

תגובות

להשאיר תגובה