סקס והעיר הקדושה: נוסח אשכנזי ונוסח ספרדי

אומרים שאשכנזים הם ה-מאהבים. הם אוהבים לרדת לאישה שלהם, משקיעים מעצמם 250 אחוזים ומנסים הכל כדי לרצות אותך. אולי זה איזה פיצוי על אמירה אחרת: שלאשכנזים יש קטן. ובכן, מי אם לא אני שאשבור לכם כמה מיתוסים. כן כן- גם את אלה על מידת הנעליים…

בוא נתחיל מזה שאני באופן אישי פחות נמשכת לאשכנזים. בדמות האשכנזי, כן?- בעל גוף לבן בוהק, רזה עם טוסיק של תינוק. לא מתחברת. זה תמיד מזכיר לי גוף נערי ומרגיש לי פדופילי-משהו לגעת בהם. אני כן אוהבת את המראה הזהוב, האוסטרלי הנוצץ, עם השערות הבלונדיניות שמבצבות על עור דבשי וסקסי. תוסיפו לזה זרוע שרירית מעודנת, ידיים חסונות ועיניים בהירות- ואני נמסה. הבעיה עם אלה שבראד פיט כבר נשוי.

על הסטיגמה אם הם מאהבים טובים במיטה- לאו דווקא. היו לי אשכנזים כל כך גרועים שלשכב עם מדוזה היה גורם לי יותר תענוגות וזרמים בגוף. לגבי נשיקות אני לא יכולה להכליל, רק לומר דבר אחד: אם הוא מנשק עם הרבה לשון בצפון הוא מעולה בדרום, והפוך.

ומה לגבי מזרחים? אומרים שלתימנים יש זין ענק, אבל לא רק! באופן כללי בני עדות המזרח, לפחות רובם, ניחנו בגדלים משמעותיים ביותר, שאם הם ארוכים דיים, אז העובי מפצה. כמובן, אסור להכליל. היו לי מרוקאים וטריפולטאים  עם זין כל כך פצפון שהייתי בטוחה שמדובר בסוכריה במימונה. ועדיין אני מעדיפה מזרחים. שוב, בענייני מראה, כן? העור הכהה מפצה על כרס, על תחת שמן מדיי ביחס לגוף ועל חצ'קונים. אין דבר יותר מגעיל מחצ'קונים אדומים על עור לבן, אצל הכהים זה ניכר פחות (מה לעשות, לגברים יש עור רע!).

טוב, לא באנו לדבר על חצ'קונים אז נחזור למקור ונערוך השוואה קלה בין אשכנזי בשם יוהן, שם בדוי, איתו שכבתי בתאילנד, לבין צלם מזרחי בשם צחי, שם בדוי (שניהם אוזכרו בעבר בטור הזה):

יוהן ואני שכבנו כדי שחברה שלי תעשה סקס בתאילנד. הוא היה בחור בלונדיני עם עיניים כחולות מראשון לציון, אבל המראה המאד-גרמני שלו הוביל אותי להמציא לו כינוי- יוהן. ויוהן היה שמנמוך מעט ולבן כל כך. אלוהים כמה שהוא היה לבן (וזו הייתה תאילנד, הייתה שמש, לא יכלת טיפה להשתזף?). חברה שלי קינאה ששכבתי עם אלכס יום קודם לכן אז היינו צריכות לחפש לה זיון (כן, ככה זה עבד). אז מצאנו- חבר של יוהן. ברגע שראיתי כי ז' מסודרת הלכתי עם יוהן לחדרו.

זה היה הזיון הכי מגעיל שהיה לי. הוא היה מביך וזה היה נראה כמו סרט פורנו סוג ת'. אני זוכרת שעשינו דוגי והסתכלתי במראה שהייתה בחדר ונתקפתי גועל שזה קרה בכלל. העור הלבן שלו, האדישות וחוסר העניין, הזין הרפה. בקיצור- גפילטע פיש. הכי בתחתית. סיימתי איתו ויצאתי מהחדר. מבואסת שזה קרה בכלל. ראיתי כי ז' עדיין עם חבר של יוהן אז הלכתי למצוא ניחום בידיו של אלכס. אתם מכירים את הסיפור. ציון: 0- כי זה הכי נמוך שלי.

וקצת חום מזרחי- צחי הצלם ואני הכרנו בהשתלמות של העבודה. כבר סיפרתי לכם עליו. אני רק יכולה לפרט ולומר כי הבנאדם נכנס לי לכל חור אפשרי ונהניתי מזה. היה לו בדיוק את האביזר הנכון והוא ידע איך להשתמש בו. רואים שהבחור אכל חריף כל החיים, כי הוא היה אש. הוא גם היה חתיך הורס: גוף מושלם, צבע גוף מושלם, זין מושלם ופה מושלם. הוא היה יורד לי ואני הייתי מתמוגגת. בחיי שבא לי לילה נוסף איתו. ציון: 10- עגול ומושלם. כמוהו.

תגובות

להשאיר תגובה