סקס והעיר הקדושה: השכן שלא ישן

היה לי שכן. שכן סקסי בסגנון לטיני-ספרדי. איזה אנריקה איגלאסיאס כזה, עם הפלולה הסקסית והעור הכהה. טוב, אולי טיפה פחות. אנריקה ואני הכרנו כשמילצרתי במסעדה שכונתית. היה לי אז חבר, אז נאלצתי להיות נאמנה, למרות שהוא גר לידי, ליווה אותי תמיד מהמסעדה הביתה והיה מחדיר בי את העיניים השחורות שלו עם מתק שפתיים שהיה ממיס אותי. הייתי חושבת עליו כשהייתי עם החבר.

ואז הוא טס לדרום אמריקה, שזה מאוד אירוני בעיני שהוא בחר לחיות בקרב בני עמו (למרות שהוא בכלל עיראקי). והוא היה מעלה תמונות לפייסבוק, ואני נתקפתי געגוע. כשהוא חזר לארץ החבר שלי ואני כבר לא היינו ביחד. אנריקה הזמין אותי לביתו לראות תמונות מהנסיעה. זה היה ערב תשעה באב. צפינו בתמונות ואז נישקתי אותו. התגלגלנו על המיטה בכזו תשוקה- כאילו חיכינו זה לזו איזה עשור. לא שכבנו באותו ערב- בכל זאת, תשעה באב (סתם, זו לא הסיבה).

מאז נפגשנו כמעט כל ערב במפלס האחרון של החנייה. להורים הייתי אומרת שאני צריכה משהו מהמחסן. היינו מזדיינים באוטו, לאנריקה היה צעצוע מכובד לשחק איתו. אהבתי ללקק אותו, לנשוך אותו טיפה. אנריקה היה משתגע ממני. פעם עשינו את זה אצלו בבית- היו לו מראות על הארון. אהבתי לראות את גופי הלבן על הגוף הכהה שלו. זה היה סקסי ממש. בכלל- מראות מוסיפות המון נפח ומשמעות לסקס.

באחת הפעמים, הוא שם ערוץ 24 ברקע, וצפינו בקליפ של להקה כשהגיטריסט מאילת היה שם. סיפרתי לו ששכבנו פעם, אני והגיטריסט. לא יודעת למה, אבל סיפרתי. זה הדליק אותו ממש. באותו ערב היה לנו את הסקס הכי טוב שיש, כמו בסרטים. מהר ואז לאט, עמוס בנשיקות בצוואר וליקוקי פטמות וגמירות בשרשרת. זה היה כיף. אגב, סרטים- אנריקה לפעמים היה חי בסרט פורנו והיה נוהג להחטיף לי בישבן. זה לא הדליק אותי בכלל. מסוג הדברים שכדאי שתברר אם האישה רוצה לפני שאתה מתחיל.

אבל אז התחלתי לשים לב לתופעה משונה: אנריקה סירב להתנשק איתי. אנחנו שוכבים אבל הוא לא רוצה להתנשק איתי. חשבתי בליבי: האם אני מנשקת כזה גרוע? אבל ביטלתי את המחשבה הזו- הרי בערב תשעה באב הוא עט על הנשיקות שלי. אז מה הבעיה?

בהתחלה לא נתתי לזה להפריע לי, אבל אז שאלתי אותו:"אנריקה, קה פאסה?" או בעברית: "מה הבעיה שלך? מה, אתה עושה לי קטע 'אישה יפה'?". והוא אישש. מסתבר שהוא החליט שבגלל שזה רק סטוץ שחוזר על עצמו הוא לא צריך לנשק אותי, כי זה יוביל לרגשות. חשבתי במוחי: האם אני צריכה להתחיל לשלם לו על המפגשים האלה? אבל אז הבנתי: הוא זה שצריך לשלם לי. כן, אני חוזרת על זה די הרבה: אני כזו טובה במיטה! בשורה התחתונה- לא עבד לי. אני צריכה נשיקות. יש משהו בלשון מלטפת, שיודעת מה היא עושה למעלה, כדי להרטיב אותי למטה. אבל, מצד שני – כל אחד ומה שעובד בשבילו.

ציון: 5- כי אתה לא זונה שתפסה לה עשיר באיזה סרט משנות ה90. אתה לא ג'וליה!

תגובות

להשאיר תגובה