פסטיבל יד 2 מגיע לירושלים

פסטיבל "שכונה עם יד2 LIVE" יתקיים לראשונה בעיר , מחר, שני  בשכונת עמק רפאים. מטרתו להדגיש אקטיביזם חברתי וצרכנות נכונה ף זאת באמצעות תאטרון ומסיבת רחוב, הופעות  ומתחם "תשליכי"- בריכת משאלות לנשים לשנה החדשה

זו השנה השלישית ברציפות שהפסטיבל יארח את אירוע YAD2 LIVE שיוזם האתר/ לוח  יד 2 . פסטיבל YAD LIVE מגיע מתל אביב וחיפה לאחר שהפך למסורת לעידוד מגמות של צרכנות נבונה ושמירה על הסביבה . אל הפסטיבל מוזמנים מוכרים וקונים של מוצרי יד שנייה ויוצבו בו דוכנים בהם ניתן למכור פריטי אופנה, אספנות, מוצרי ילדים ועוד….

רחוב עמק רפאים ייסגר לתנועת כלי רכב, ויהפך למדרחוב ליום אחד. ביום שני 26/9/2016 , בין השעות 17:00-22:30

יוזמיו אומרים כי פסטיבל "שכונה!" מהווה חגיגת התחדשות של פתיחת שנה ותקופת החגים.. האירוע מבקש לפנות לקהל הירושלמי, להעלות על נס רוחות של התחדשות המפעמות בעיר, ולהדגיש עוצמות קהילתיות וחברתיות. פסטיבל שכונה! יעסוק בשפת שכונת "גינות העיר": אקטיביזם חברתי, מסוגלות והתחדשות קהילתית, פלורליזם יהודי וירושלמי וכו'..בין האירועים שיהיו בו : "אגדת דשן": קומפוסטר ארט,  ג'אם על כלי מטבח, זירת תרבות יהודית: עם אוי דוייזיון ותזמורת חיבה, שולחן חג חגיגי: קהילות ירושלמיות מארחות, זירת נוער: הרכבים מוסיקליים, ופעילות צופית. ג'אם שסן שמח עם חברי "תנועת תרבות", מתחם הופעות ילדים, מתחם "תשליכי"- בריכת משאלות לנשים לשנה החדשה, תזמורת המשטרה במארש רחוב, מסיבת רחוב עם DJ DAVID, תיאטרון רחוב  ו- GARAGE SALE  קהילתי ענק לאורך הרחוב

רחוב עמק רפאים במושבה הגרמנית בירושלים, הינו מרכז עירוני תוסס, בו מבלה אוכלוסייה מגוונת מכול שכונות העיר.

הרחוב ממוקם במתחם "המייל התרבותי" של ירושלים,עתיר מבנים היסטוריים ,אשר עבר בשנים האחרונות "שדרוג" משמעותי מבחינת חזותו החיצונית. הרחוב מהווה זירת התרחשות תרבותית חברתית טבעית, לציבור הפלורליסטי בירושלים בדגש על ציבור הצעירים וסטודנטים ולקהל הרחב בכלל.

בשל אופיו הייחודי של הרחוב ובשל "זיהויו" החברתי-תרבותי, מזה כ-10 שנים, מקיים המינהל, בשיתוף עיריית י-ם מינהל תרבות חברה ופנאי, מסורת פסטיבלי רחוב תוססים וצבעוניים, המוסיפים צבע תרבותי ושפע של הפקות ייחודיות  כמקובל בפסטיבלים הנחגגים בכל שנה בערים גדולות בעולם.

אירועים אלו מהווים את אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר לציבור הירושלמי לגווניו ומשתתפים בו מידי שנה באופן אקטיבי למעלה מ- 40,000 איש.

תגובות

להשאיר תגובה