חגיגה על הגג

מאות אנשים הגיעו להשקת בר הקיץ החדש על גג מלון וולדורף אסטוריה  THE GARDEN TARRECE, גיא קליימן מנכ"ל וולדורף אסטוריה אירח את כל המי ומי של ירושלים ואנשי עסקים ביניהם רמי ועדינה לוי, סטלה הנדלר, צחי ולאה שנירר, מנחם ותחיה הורביץ, בועז ישראל, יגאל עמדי, רן לוי, מ"מ ראש העיר מאיר תורגמן, סגן ראש העיר משה לאון, איציק וקן קדוש, הקומיקאי קובי מאור, קובי סלע ועוד רבים.

THE GARDEN TERRACE, בר הקיץ החדש של מלון וולדורף אסטוריה יפתח ב10 ביולי. המקום שמשקיף על קו הרקיע של ירושלים, תוכנן תוך שמירה קפדנית על האיכות המאפיינת את הרשת היוקרתית.  את התפריט ל- THE GARDEN TERRACE  בנה השף הראשי של המלון, איציק מזרחי ברק, עם מנות בר מוקפדות בסגנון טאפאס מהמטבח הים תיכוני. בבר, קוקטיילים ממרכיבים איכותיים, שנרקחו על ידי המיקסולוגים המומחים של המלון, ומבחר עשיר של משקאות יוקרתיים, מיושנים ומעושנים. חובבי הסיגרים, ייהנו מקולקציית סיגרים יוקרתית וייחודית למלון. THE GARDEN TERRACE פתוח לאורחי המלון ולקהל הרחב בימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:00-23:00.

THE GARDEN TERRACE מעוצב בסגנון גן ים תיכוני, עצי זית מקומיים שהועלו במיוחד לגג המלון עם מנוף, פרחים ועציצים רבים מהדרים את המקום, רצפת דק מיוחדת ורהוט גן אקסקלוסיבי. המקום מואר בתאורה מוקפדת שתוכננה על ידי יועץ תאורה שנשכר במיוחד להענקת אווירה הרמונית והדגשת הפרטים הקטנים. במקום הותקנו מטבח ובר ליצירת חוויה 'חיה' לאורחים שיוכלו לצפות בהכנת המנות והקוקטיילים על ידי צוות הטבחים והברמנים של וולדורף אסטוריה ירושלים.


קרן קדוש ומשה לאון

תפריט האוכל של THE GARDEN TERRACE מחולק לפי שלוש רמות מחירים (35 | 45 | 55) של מנות טאפאס מהמטבח הים תיכוני פרי יצירתו של השף הראשי של המלון, איציק מזרחי ברק.

מנכ"ל וולדורף אסטוריה, גיא קליימן: "THE GARDEN TERRACE, בר הקיץ החדש על גג וולדורף אסטוריה ירושלים, נפתח על מנת להגדיל את אפשרויות הבילוי לקהל הרחב בימי הקיץ. המטרה שלנו היא לאפשר לכלל אורחי העיר ירושלים ותושביה ליהנות מאיכות השירות והסטנדרטים הגבוהים של הרשת, גם לאלו שלא נמנים על אורחי המלון. אנו מאמינים כי THE GARDEN TERRACE יהפוך להיות למקום בילוי פופולרי בקרב הירושלמים , לבליינים מהמרכז ולכל מי שמחפש אופציית בילוי אקסקלוסיבית בעיר".

תגובות

להשאיר תגובה