בשורה חברתית חדשה ומהפכנית בירושלים: תיאטרון "אספקלריא" יציע לקהל מחיר אחיד וקבוע

צילום: מוקי שוורץ.

חגי לובר, מנכ"ל "תיאטרון אספקלריא": "ההוזלה המהפכנית במחיר, הופכת להיות אפשרית לכולם במהלך השנה כולה"

התיאטרון היהודי "אספקלריא" שחרט על דגלו תרבות יהודית איכותית לכלל הציבור, הפך בחודשים האחרונים לתיאטרון החברתי הראשון בישראל, כשהחל להציע את הצגותיו לקבל במחיר קבוע ואחיד של 20 ש"ח בלבד לכל הצגה.
משמעות הצעד היא הוזלת המחירים להצגות התיאטרון המגוונות והעשירות למחיר קבוע, אחיד ואטרקטיבי של 20 ש"ח בלבד לכל הצגה, כך שכל מי שחפצה נפשו בתרבות איכותית, יוכל כעת לרכוש כרטיסים לכל הצגה והצגה מהרפרטואר שיוצג, ולבוא לצפות בהצגות.

המנכ"ל חגי לובר
המנכ"ל חגי לובר



במסגרת המהלך, מציע תיאטרון "אספקלריא" לצרכניי התרבות, ולכל מי שעד כה רצה לצרוך אך לא יכל, לבוא ולצפות במגוון הצגות מהרפרטואר העשיר של תיאטרון "אספקלריא": הצגות איכותיות, העוסקות בשלל נושאים בגוון יהודי הכתובות באופן מושחז וחד ומוצגות על ידי מיטב השחקנים והשחקניות.

בשנים האחרונות החל מהלך מבורך של הנגשת שירותים שונים לכלל הציבור. זה התחיל בקפה לכולם, עבר דרך מסעדות לכולם, וכעת ממשיך לתיאטרון לכולם, עם כניסתו של תיאטרון "אספקלריא" למיזם החברתי החשוב הזה. מהלך צרכני בתחום זה הוא ראשון לסוגו, ועתיד להוביל עם הזמן מהלך צרכני כלכלי משמעותי להוזלת המחירים בשוק התרבות בישראל ולשינוי משמעותי בהרגלי צריכתו.

"אם כיום רוב בני האדם מרשים לעצמם ללכת להצגה אחת או שתיים בשנה (וגם זה רק מי שהתמזל מזלו כלכלית), כאשר ממוצע מחיר ההצגות בתיאטראות בארץ נע בין 80 ש"ח ל-250 ש"ח, כעת, עם הפיכתו של "אספקלריא" לתיאטרון חברתי, נוכל כולנו לצפות במהלך השנה במס' לא מבוטל של הצגות, וגם לקחת עמנו את בני משפחתנו ולהפוך את הבילוי התרבותי לבילוי משפחתי מועדף ואיכותי", אומר חגי לובר, מנכ"ל התיאטרון. "מדובר בהנגשה של מוצר שמחירו היווה עד כה חסם משמעותי בצריכתו. אנחנו שמחים להיות פורצי הדרך ולתת לכלל הציבור חוויה תרבותית נגישה ואפשרית לכל אדם ואדם ולכל משפחה ומשפחה".

3 הערות

להשאיר תגובה