שיער רבותיי, שיער

מעצבי השיער הבולטים של ירושלים נונתים את הטיפים שלהם לאופנת החורף

השנה החורף פרץ לחיינו בסערה ולא הותיר לנו זמן להתכונן אליו, עבור אלו מכם שלא הספיקו להתעדכן אלו תסרוקות יהיו באופנה, נפגשנו עם שני מעצבי שער מובלים בתחום שסיפרנו לנו על הטרנדים החזקים שיפקדו את חורף 2016. אז באלו צבעים הכי כדאי לצבוע את השער, מה אופנתי יותר שער ארוך או קארה, חלק או מתולתל, קו ישר וסימטרי או דווקא א-סימטרי?

ליאור זריזי, מעצב שער בירושלים, בעל האקדמיה והמספרה, "דורי גידי אנד ליאור זריזי", אשר נמצא בתחום 20 שנה, מספר שבכל נושא השער הבנות הישראליות ובמיוחד הירושלמיות די שמרניות, אך לדבריו, היום הן יותר מעיזות, משנים עברו. "בעבר לישראליות הייתה נטיעה לשמור על האורך של השער, ובשום אופן הן לא היו מוכנות לעשות שינוי בין אם זה צבע או גזירה, היום הן קצת יותר פתוחות בנושא", הוא מספר.

בעברו זריזי (36) היה זכיין של מעצב השער הידוע, שוקי זיקרי במשך 15 שנה שימש כמנהל אומנותי ברשת שלו. הוא מתמחה בכל נושא הגזירות, שזה תספורות ועיצובים וכמו כן בנושא הכימיה, שזה אומר, צבעים, גוונים, החלקות וכימיה של השער.

נתי מזרחי (24) גם הוא בעל מספרה בירושלים, נמצא בתחום 11 שנה. מזרחי שעבר השתלמויות רבות בארץ ובחו"ל בנושא השער והתספורות, מספר שההתמחות שלו היא בהחלקות. לדבריו, המספרה שלו מתעסקת לרוב בהחלקות שער. "אני עובד עם החלקה מתוצרת מילנו איטליה שהיא החלקה מינרלית באישור משרד הבריאות", הוא אומר. הרבה לקוחות חוזרות אלי בשביל ההחלקה הזאת, היא מכילה חלבונים, אין בה פורמלין ויש בה הרבה שמנים אורגנים שמעניקים המון ברק ומגע משי לשער".   

IMG-20151026-WA0015-1

אז מה תהיה אופנת השער בחורף הנוכחי?

לדבריו זריזי: "האופנה המגמתית שלמעשה אנחנו רואים כבר בשנה האחרונה ולא רק עכשיו, זה האורכים הנקיים, גזירות בקווים סימטרים, אחידים, חיתוכים של קארה, או תספורת עד הכתפיים, השער הארוך נהיה די אולד פשן". לעומתו, מזרחי טוען שבחורף אנחנו דווקא נמצאים בתהליך הערכת השער ולדבריו התספורות שילכו הם של הקו הישר. "לגבי הצבעים, ההמלצה שלי היא על הצבעים החמים, אדום, חום ובעיקר צבעים כהים, זה מה שהולך בחורף", הוא אומר.

מהו הביקוש הגדול של הנשים הירושלמיות?

זריזי: "בכל הקשור לכימיה, בשנה האחרונה אני רואה אצל הירושלמיות, את ה- omdre, זאת טכניקה שעושים בה את כל סוגי הגוונים. זה יכול להיות בלונד, שטני או חום, אך בזכות העובדה שהטכניקה משולבת למעלה עם רקע כהה, הלקוחה לא צריכה להגיע כל חודש-חודשיים לחדש גוונים. לגבי הגזירות, אני רואה המון קו ישר, נקי ומדיוק, חיתוכים ישרים עד הכתפיים, זה ביקוש מאוד גדול אצלי. בין היתר אנחנו גם עושים גוונים וצבעים לפאות, אבל פה מדובר בצבעים הרבה יותר רגועים".  

IMG-20151026-WA0008

מה יהיה הטרנד המוביל של החורף?

מזרחי: "שער חלק וצבע כהה יפה, הכי טרנדי עכשיו לחרוף זה הקו הישר". זריזי: "הטרנד שמתאפיין עכשיו זה כל הצבעים האפורים, יש טרנד מאוד חזק שרואים עכשיו על כל הגוונים של אפור. בלונד אפור, בלונד סגלגל, בלונד כחלחל אפילו, כל הצבעים הדי קיצוניים הם מגמה די רצינית שקורת עכשיו. אני רואה את זה בהרבה תצוגות, לא מזמן ראיתי בווג תצוגה של דולצ'ה וגבאנה אצל ז'אן פול גוטיה, השער של כל הדוגמנית היה צבוע בצבעים האלו. אני יכול להגיד שקיט פרי, היא בין המפורסמות שכבר אימצו את הטרנד".     

ולסיום, עבור כל הבנות שחשוב להן שהשער שלהן לא רק יראה יפה, אלא יהיה גם בריא ומטופח, מעצב השער ליאור זריזי נתן טיפ כיצד תשמרו על שער. לדבריו: "חשוב מאוד להשתמש בשמפו ללא מלחים. כל בקבוקי השמפו הרגלים שקונים בסופר מכילים מלחים שמאוד מיבשים את השער בין עם השער טבעי או צבוע. בנוסף אם יש בנות שמשתמשות בתכשירים לשער, כמו קרם או סרום, חשוב לבדוק שהם לא שומניים, שומן גורם לנשירה, סותם נקבוביות ולא עושה טוב לשער".  

תגובות

להשאיר תגובה