ש.ע.ל – הדפסות איכות

טכנולוגיית ייצור המדבקות כיום מאפשרת מגוון רחב של אפשרויות . חברת ״ש.ע.ל הדפסות בע״מ ״ בע״מ ישראל המתקדמת המובילה בתחום מאפשרת את המגוון הנרחב ביותר של פתרונות עבור חברות, מותגים ,עסקים ולקוחות פרטיים.

לרוב אנחנו לא ממש נותנים חשיבות יתרה לשלל המדבקות שמופיעות מול עניינו מידי יום, כמעט בכל מקום ובכל זמן אנחנו פוגשים אותן, בדרך לעבודה על שלטי חוצות, במהלך קניות ,על כל מוצר צריכה, בגד, מזון, מוצריי נוי, ואפילו ברשתות החברתיות.. הן בעצם קיימות בכל מקום, כי הן מהוות חלק בלתי נפרד מאופי המוצר, השירות או המסר המתבקש מהן, הן בעצם המיתוג שעומד מאחורי רעיון, שירות או מוצר.

חברת ש.ע.ל הדפסות בע״מ, המתמחה בייצור מדבקות בגלילים נוסדה בשנת-2010  ע״י  לירון בן יאיר והיא מתמחה בהדפסת מדבקות בגלילים במגוון רחב של חומרים ובגמורים שונים, החברה עושה שימוש בטכנולוגיות הדפסה וגימור מהמתקדמות בעולם, בניהן הדפסות איכות איכותיות במיוחד, הנעשות באמצעות מדפסת ה- hp- indigo ws6600 ובשיטות ותהליכי עבודה מהמתקדמים היום בשוק.

חברת ש.ע.ל הדפסות איכות בע״מ מציעה ללקוחותיה מגוון רחב מאוד של גימורים בסגנונות מגוונים והשבחות כגון: לכה מבריקה, מט, למינציה, לכה סלקטיבית, הטבעה בחום, הבלטה ומשי בגליל, אשר מתבצעים יחד עם חיתוך המדבקה, שכן מדובר בסוגי גימור המעניקים מראה חדשני ויוקרתי למדבקה , מה שמביא לייחודיות ורלוונטיות מיתוגית עבור העסק , השירות או המוצר שלכם.בנוסף למחלקות הייצור והדפוס, מחזיקה החברה במחלקת קריאייטיב ובה פועלים מעצבים גראפיים ואנשי מדיה מקצועיים, הנותנים מענה לכל צורך עיצובי, קונספטואלי ומיתוגי.

החברה כיום מובילה את שוק המדבקות בארץ ומייצרת את רוב התוצרת עבור לקוחות ומותגים גדולים בארץ ובעולם, בין לקוחותיה: ייקבי עמק האלה, לוריאל, חיפה כימיקלים ועוד…

ש.ע.ל  יודעת  לתת פתרון לכל העסקים, מהגדולים ביותר ועד לקטנים והיא נותנת שירות למגוון רחב של ענפים: טקסטיל, מזון, פלסטיק, אלקטרוניקה, תרופות, קוסמטיקה, כימיקלים ואחרים ועתידה להעביר את משכנה למבנה חדש בא.ת שלומי, הכולל תוספות של ציוד מתקדם וחדשני.

האני המאמין של חברת ״ש.ע.ל הדפסות בע״מ״ הוא ללא ספק ,איכות גבוהה של מוצרים, תהליכי עבודה שמבוססים על טכנולוגיות מהמתקדמות היום בתעשייה וכמובן השירות הבלתי מתפשר והמחיר התחרותי ,לדברי לירון ״העובדה שאנו עומדים בסטנדרטים כאלה גבוהים ובתוך תחום שהוא דיי תחרותי , היא גם זו שמגדירה אותנו כאחת החברות המובילות היום בתעשייה״

כתובת החברה: לוחמי הגיטאות- 55 נהריה. טלפון- 04-9923992 פקס- 04-8730404

 

תגובות

להשאיר תגובה