סוכנות הביטוח שלך – נטו ביט

מתן פתרונות המיסוי המותאמים ביותר ללקוח לכל תקופה בחיים. אנשי סוכנות נטו ביט מבהירים למה אתם בעצם צריכים סוכן ביטוח, איך אפשר להמנע מטרטורים, לקבל את מה שמגיע לכם  ולזכות בכל התנאים הפנסיונים הכי משתלמים.

נטו ביט הינה סוכנות תאגיד גדולה  הקיימת משנת 2006 ומתמחת בכל תחומי הביטוח לרבות בריאות, ריסק (סיכון) אלמנטרי ופיננסי. היא פועלת בשיתוף פעולה עם חברות הביטוח הגדולות במשק בינהין כלל, הראל, מנורה, פניקס ואיילון.

מדוע בעצם אנו זקוקים לסוכנות ביטוח אם אנחנו יכולים לפנות ישירות לחברה ולקבל דרכה מענה?  יניב כהן סמנכ"ל המכירות בסוכנות נטו ביט מבהיר כי סוכנות היא כגוף שמתווך  בכל מה שקשור לעולם הביטוח. הסוכן משמש כמייצג  של המבוטח ומספק את אותו הפתרון כאשר הוא בוחן את כל המשתנים מול חברות הביטוח. "היתרון בסוכן הוא שיש לך מנהל תיק שמכיר אותך ומטפל בך הוא מייצג אותך ולא את חברת הביטוח, הוא יודע לספק התאמה מלאה בתור איש מקצוע בנושא בניגוד לטלפן מחברות הביטוח שלא יודע לעשות סקירה מלאה ואינו אוביקטיבי וברגע שהשיחה מסתיימת אין ללקוח ולאותו נציג כל קשר. אני יודע לתת ללקוח פתרון מלא ומיטבי".

וזה אפילו לא יעלה לכם כסף. "בניגוד לתפיסה הרווחת הלקוח אינו משלמת פרמיה עודפת בגין שירות לסוכן אלא מחירים זהים לחלוטין במידה והיה פונה ישירות לחברה. הלקוח מבחינתו לא משלם דבר ובכל זאת מקבל שירות הרבה יותר טוב".

נטו ביט  נותנת פתרונות מיסוי והביטוח המתאימים ביותר תוך התעמקות בצרכי הלקוח, התאמת כיסויים התואמים את גילו של המבוטח, עיסוקו, תחביביו, מצבו הרפואי, האם הוא מעשן וכו', כל זאת תוך שימוש בוותק, ניסיון עשיר ובמחיר הטוב ביותר. "אנחנו יודעים לאבחן ולהבין את צרכי הלקוח האמיתיים , סקירת לקוח היא תהליך מאוד חשוב להתאים לאדם את המוצרים שמתאימים לו'", אמר ארז קוריאט הסוכן הפנסיוני של הסוכנות.

IMG_8475

בתחומי ביטוחי החיים והבריאות לדוגמא, ישנם מספר פרמטרים המשפיעים על קבלתו ואבחנתו של האדם. של הווה אומר באילו תנאים יתקבל לחברת ביטוח כלשהי, האם יש לו בעיות רפואיות שיש להתייחס אליהן. "אם למשל אדם לקה בסכרת אינסולין אנחנו יודעים להתאים לאותו בן אדם את הכיסוי הביטוחי במחיר האטרקטיבי בבזכות הניסיון, הידע שצברנו והגודל שלנו, אנחנו  מנצחים סוכנויות רבות כי אנחנו יכולים להוציא מחברת הביטוח תנאים מקלים, אם זה בתוספת רפואית או מקצועית לפרמיית הביטוח.  זו שאלה של גודל, ברגע שאתה ספק גדול של חברת ביטוח אז באופן טבעי אתה מקבל תנאים מובילים", אמר כהן.

לדברי כהן וקוריאט, סוכנות נטו ביט משיגה ללקוחותיה את המחירים הזולים ביותר בישראל בתחום הביטוח. בנוסף לכל לקוח בסוכנות מוצמדת מנהלת תיק לקוח אישית, והוא זכאי לבדיקה בחינם של כל תיק הביטוח שלו, הכוללת הוצאת הפוליסות של המבוטח מכל חברות הביטוח. לאחר מכן נעשה ניתוח התיק והגשת תוצאותיו ללקוח, כשהבדיקה הזו בעצם מראה האם יש חוסרים בתיק, מוצרים שאינם עדכניים, אם יש ביטוח חסר הווה אומר סכום נמוך שאינו תואם את מצבו הכלכלי של האדם או הכנסתו.

עוד יתרון גדול של נטו ביט על פני מתחרותיה הוא  מחלקת התביעות שלה המסיייעת ללקוחות מול חברות הביטוח בתהליך של תביעה. "המחלקה נוצרה כתוצאה מההבנה ומהניסיון שלנו שמראים כי תהליך התביעה הוא מורכב, יש בו טופסולוגיה וצורך להבין חוקים מסוימים. דרך המחלקה אנחנו גם בודקים את המידע הרפואי של הלקוח, לפני שמתחילים בתביעה, והוא מועבר לטיפול חברת הביטוח וזאת על מנת לוודא שהחברה מקבלת את המידע הנכון והרלבנטי ותוכל לאשר את התביעה בזמן קצר", מסביר כהן, "למשל אם אדם עבר ניתוח, חברת הביטוח שולחת לו טפסים ומקבקש שימלא אותם, הוא ממלא, מחזיר, היא משיבה כי הוא לא מילא בצורה טובה או לא שלח מסמך מסוים שמגבה את הבקשה שלו לתביעה. ככה הלקוח מטורטר שוב ושוב.

"מנהלת התביעות של המחלקה היא בעלת ניסיון בניהול תביעות ויודעת מה חברת הביטוח צריכה, יודעת לזהות בעיות שעלולות לעלות וכבר להכין את התיק נכון, וכמובן גם להיות במעקב שוטף אחרי התביעה,  על מנת אחד לאשר אותה. עוד דבר,  במידה וחברת הביטוח דוחה תביעה אנחנו יודעים לערער על כך, להיפגש עם מנהלי התביעות הארציים של כל חברות הביטוח ולהפוך את הכן ללא בניגוד לסוכניות או חברות ביטוח בהם האדם נתקל בקשיים בירוקטים והתביעה מסתמסמת ואז הוא  בסופו של דבר צריך להשתמש בשירותי ייעוץ משפטי שכרוכים בעלות נוספת של טיפול בתביעה. אצלנו נדירים המקרים בהם נדרשת התערבת משפטית, אנחנו יודעים לסגור הכל מול החברה" .

IMG_8499

תחום  נוסף עליו סוכנות נטו ביט שמה את הדגש הוא הנושא הפנסיוני, נושא בעל חשיבות עליונה המצריך בדיקה מדוקדקת תוך הסתכלות על הפרטים המלאים כגון מצבו הפיננסי של האדם ורמות הסיכון בהן הוא מעוניין. "בחירת השקעה נעשית על פי רמות סיכון לדוגמא אדם צעיר לרוב יקח מוצר בעל רמת סיכון בינונית ככל שעולים בגיל יש התייחסות חשובה להורדת רמות הסיכון בכדי להמנע מהפסדים במידה ויהיו כאלה בגילאים המאוחרים", אומר קוריאל, "קיימים פערים גדולים בביצועי הגופים המוסדיים (בתי השקעות / חברות ביטוח) ואנחנו יודעים להתאים לכל לקוח ולקוח את בחירת הגוף המוסדי הטוב ביותר עבורו שיספק את הביצועים הנכונים עבורו ביחס לתקופה ספציפית בחייו תוך מבחר רחב מאוד מכלל הגופים בינהן פסגות, אלטשולר שחם, אקסלנס ואחרים.

"קיימת חשיבות נוספת בהתייחסות לנושא הפנסיוני,שכולל בעיקר פנסיות וביטוחי מנהלים בהם נדרשת בחינה מדוקדקת  של הנתונים תוך התייחסות מקיפה לותק, מצבו הרפואי של הלקוח, עלויות הביטוחים ודמי הניהול במוצרים הפנסיוניים", מוסיף כהן, "אפשר למצוא פתרון מס לשכירים וגם לעצמאים : באמצעות הפקדות למוצרים פנסיוניים המקנים הטבות מס גבוהות בצורה אטרקטיבית והוזלת עלויות דמי הניהול, אדם יכול לצאת לפנסיה עם יתרת כספים גדולה יותר תוך ניצול מירב הכלים האופטימיליים עבורו".

 

תגובות

להשאיר תגובה