סוכנות ביטוח ניר ישר

מכירים את המשפט שכתב שלמה ארצי בשיר "ירח" : "אתמול היה טוב ויהיה גם מחר?". לצערנו הבטחות כאלה יש רק בשירים ובחיים כמו בחיים הכל יכול לקרות ויש הפתעות. פנינו לסוכנות הביטוח ניר ישר ביטוח פנסיוני כדי לבטח את הפנסיה ולהבטיח את עתידנו, אבל הופתענו לגלות שיש עוד הרבה מה לעשות כדי שגם מחר יהיה טוב.

ההפתעה הראשונה

ההפתעה הראשונה ציפתה לנו שגילינו שלמרות השם בסוכנות ניר ישר עושים יותר מביטוח פנסיוני. למעשה במקום ניתן ליהנות מכל סוגי הביטוחים כולל ביטוח בריאות, ביטוח משכנתא, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח מחלות קשות וביטוח סיעודי וכמובן ביטוח פנסיוני. אחרי שנשמנו לרווחה התחלנו לשאול שאלות, למשל למה צריך ביטוח בריאות.

בסוכנות הסבירו לנו שפוליסה של ביטוח בריאות משחררת אותנו מתלות בסל התרופות, סל שרירותי שנקבע באופן תקופתי ע"י משרד הבריאות. הם התחילו להסביר לנו שמאחורי כל תרופה שנכנסת לסל עומדים שיקולים כלכליים והביאו דוגמאות, אבל אחרי שהתרשמנו מהידע והמקצועיות רצינו לדעת מה המשמעות בתכל'ס והופתענו שוב.

ההפתעה השנייה

בסוכנות ניר ישר הסבירו שהמחירים של תרופות שאינן כלולות בסל הבריאות גבוהים במיוחד– מאות ואלפי שקלים כל חודש ואף יותר ואנחנו נשארנו פעורי פה, כי סכומים אלו הם מחוץ להישג היד של רובנו.. בסוכנות יודעים לספר על אנשים שאמרו "לי זה לא יקרה" ולא רכשו ביטוח בריאות, מה שכמובן נגמר בכי רע : הם נאלצו למכור את הדירה והגיעו לפת לחם רק בגלל שלא עשו ביטוח בריאות.

בסוכנות מאמינים שאי אפשר לדעת מראש מי יחלה באיזה מחלה ומתי, אבל אפשר להיות מוכנים לכל תרחיש רפואי באמצעות ביטוח בריאות. וזו כמובן רק דוגמה אחת מבין שלל הביטוחים שהסוכנות מציעה כדילהיות בטוחים.למעשה, ביטוח בריאות באמצעות סוכנות ניר ישר יכול להציל את חייכם תרתי משמע.

בסוכנות יודעים לספר על ניסים שקרו הודות לביטוחים שעשו הלקוחות שלהם, למשל לקוח שגילה פוליסות ביטוח שלא ידע על קיומם וששיפרו את מצבו הכספי, לקוחות שגילו שמגיעים כספים הודות לביטוח חיים שעשה בן משפחה שהלך לעולמו ועוד. ואז הופתענו שוב שגילינו שמחכה לנו הפתעה נוספת

ההפתעה השלישית

אחרי שתי הפתעות כבר חשבנו שאי אפשר להפתיע אותנו יותר אבל לשמחתנו טעינו ובגדול. מסתבר שבסוכנות באים לקראת הלקוחות ובניגוד לאחרים הם ממש מעוניינים לעזור לכם לחסוך כסף. בסוכנות בודקים באופן שיטתי כל שנה את התיק הביטוחי של כל לקוח ומעדכנים אותו.

הם בודקים שאין כפל ביטוחים שגורמים לכם לשלם פעמיים על אותו הביטוח ויותר מכך – הם בודקים אם הביטוחים שעשיתם עדיין רלוונטיים, למשל האם יצאו ביטוחים יותר טובים או אם יש ביטוחים חדשים שיכולים להתאים לכם. גם כאן הופתענו שוב שגילינו שזה לא תמיד עניין של כסף.

וזה לא הכל

ההפתעות שלנו לא הסתיימו אלא רק התחילו כשגילינו  דבר נוסף – בסוכנות ניר ישר עובדים עם חברות הביטוח הגדולות במשק (הראל, כלל, איילון, הפניקס, הכשרה ועוד) במטרה אחת – להשיג לכם את הביטוחים הטובים ביותר במחירים השפויים ביותר. למעשה, זה ה-מקום שבו תוכלו לקבל את כל שירותי הביטוח תחת קורת גג אחת באמינות, יעילות ואכפתיות.

אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו אוהבים הפתעות בעיקר שהן לטובתנו ולא את הפתעות החיים. אם גם אתם רוצים להיות מופתעים לטובה ולחסוך הרבה כסף– אנחנו ממליצים שתפנו לסוכנות הביטוח ניר ישר. ככה תבטיחו שגם מחר יהיה טוב ושתהיו מוכנים לכל תרחיש, אז למה אתם מחכים?

 

ליצירת קשר חייגו עכשיו 04-8814004

 

תגובות

להשאיר תגובה