להב סוכנות לביטוח פנסיוני : להיות בידיים טובות

הכאב האישי והאובדן הבלתי נתפס של ערן להב, רק חיזקו בו עוד יותר את מה שתמיד ידע, כמה חשוב שאדם ידאג לרכוש לו ולבני ביתו פוליסות המסייעות להתמודד עם הקושי הרגשי והאיום הכלכלי, שעלולים  להיווצר בעת צרה

לפני כתשעה חודשים איבד ערן את בנו אורי, אשר נפטר מסרטן כשהיה רק בן 8 ו-4 חודשים. כמנהל ובעלים בסוכנות הביטוח המשפחתית, ביחד עם הוריו משה ורבקה להב, ערן  הגיע מוכן, כהגדרתו להתמודד עם התקופה הקשה. "ביטחתי את אורי בכל הכיסויים בתחום הבריאות ובין היתר בביטוח פיצוי בגין מחלה קשה בסכום של 600 אלף שקל, מתוך אמונה וידיעה שכך צריך להיות. הרי ראיתי במהלך הקריירה שלי משפחות שהתרסקו כלכלית כשקרה אסון דומה במשפחתם. ההורים באותן משפחות לא יכלו להמשיך לעבוד ונזקקו נואשות לסכום שיקיים אותם במהלך ההתמודדות בתקופת המחלה.

"זה גם הרקע לצעקה שנשמעה בתקשורת של הורים לילדים חולי סרטן, למה לא מכירים בילדיהם כסיעודיים", אומרת רבקה. "העובדה שביטחתי את אורי שלי בביטוח אפשרה לנו להתמודד עם מחלתו ללא טרדה כלכלית, זה היה מסע ארוך של שנה וחצי שההוצאות בו הגיעו למאות אלפי שקלים – אם זה תרופות יקרות שלא בסל התרופות או ניתוחים שהילד עבר – ואת הכול שילמה לי חברת הביטוח. באמצעות ביטוח הבריאות הגעתי לטובי הרופאים בארץ ובעולם וקיבלתי את הייעוץ הכי טוב שיכול להיות".

החוויה הקשה שעברה משפחת להב ובפרט ערן רק חידדה אצלם עוד יותר את חשיבות השירות והדאגה למבוטחים שלהם, כדי למנוע מצבים שבגלל מצוקה כספית משפחות יתפרקו או יאלצו לפתוח קופות גמל וקרנות השתלמות בשביל לממן ניתוחים או טיפולים יקרים עבור יקיריהם, רבקה מדגישה.

"היום, אחרי מה שעברתי,  אף אחד לא יכול לספר לי שחברת ביטוח לא משלמת ללקוח ושאין טעם לעשות ביטוח. אם עושים פוליסה בצורה נכונה  אצל סוכן ביטוח מקצועי ומטפלים בתביעה כמו שצריך ,לא קרה שחברת הביטוח לא תשלם", אומר ערן.

ערן להב ובנולהב סוכנות לביטוח פנסיוני היא עסק משפחתי ותיק הפועל למעלה משלושה עשורים וכולל את אב המשפחה משה, רעייתו רבקה ובנם ערן.  

הסוכנות מספקת לכלל לקוחותיה שירות אישי ומשפחתי לצד ידע מעמיק ומקצועי בעולם הביטוח עם הקפדה יתירה על חוקי ותקנות האוצר והמפקחת על הביטוח.

שמים דגש על לווי צמוד למבוטח, ומאפשרים לו לברור את המיטב מתוך היצע המוצרים הביטוחים והפיננסים עד להתאמה מקסימלית לצרכיו הייחודיים.

הסוכנות מתמקדת בעיקר במתן שירות לאנשים פרטיים ובראייה של הפרט לטווח ארוך. "אנחנו שמים את הדגש על איכות השירות, כיום יש תחרות מאוד מאוד גדולה בענף הביטוח ובסופו של דבר מי שמצליח לשמור על הלקוחות שלו הוא זה שיודע לתת שירות מצוין", הם אומרים.  

ההקפדה על איכות הלקוחות , היחס והשרות הטובים והיעילים , עומדים במבחן המציאות בו לקוחות נשארים נאמנים  מדגיש משה להב.

רבקה מדגישה כי גם כשהתמודדה המשפחה עם המחלה של אורי ובהמשך עם האובדן (ועדיין היא מתמודדת וכואבת) לא היה  לקוח אחד שלא זכה לקבל טיפול מקיף, יחס ושירות . "החוויה טראומטית והאבל שלנו עצום  אבל עשינו הכול כדי שהלקוחות לא ידעו או ירגישו מה שעובר עלינו", אומרת רבקה, "רצינו להמשיך להיות שם בשבילם כל העת מבחינת שירות וטיפול ואני חושבת שהצלחנו".

סוכנות להב מספקת למגוון לקוחותיה –הן הפרטיים והן העסקיים – פתרונות ביטוח מתקדמים בהתאמה אישית תחת קורת גג אחת: ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח סיעוד, ביטוח דירה, ביטוח רכב, ביטוח עסק , ביטוח משכנתא, ביטוח תאונות אישיות, שירותים פיננסים והתאמה אישית של מסלולי חסכון מניבים המיועדים לסוגי השקעות שונים.

הסוכנות עובדת במשך שנים עם חברות הביטוח והגופים הפיננסים המובילים בישראל, ומספקת ללקוחותיה את המוצרים המתקדמים ביותר במחירים אטרקטיביים במיוחד.

משרד החברה שברחוב התעשייה בנשר כולל גם מנהלות אדמיניסטרטיביות שנותנות שירות ללקוחות משעה 08:00 בבוקר ועד 15:30 אחה"צ כשעם זאת בני המשפחה זמינים לרשות הלקוחות במשך כל שעות היום. "השירות שלנו כעסק משפחתי מקבל משמעות נוספת", הם אומרים, "לכל אחד מאתנו יש את הלקוחות שלו ואין מצב שאחד מהם לא יקבל שירות, אם אחד מאתנו נעדר תמיד ניתן גיבוי אחד לשני, נהיה זמינים בכל עת, גם אם זה אומר לקבל טלפון בשעה 4:00 בבוקר מלקוח שהעסק שלו נשרף ,ברור לי שאני מיד שם", אומר משה. "אנחנו צוות מיומן, שפועל מסביב לשעון , במטרה להבטיח ללקוח ולמשפחתו שקט נפשי".

משה (67) היה הנדסאי מכונות שבשנת 86' החליט לעשות הסבה לתחום הביטוח ,כשברשותו תואר CLU בביטוח חיים, רבקה(67)  היא עובדת סוציאלית קלינית בעלת תואר שני שהצטרפה לעסק בשנת 1993 וערן (41) בעל תואר במנהל עסקים ומערכות מידע הצטרף לעסק של הוריו בשנת 2000. הצטרפותו נתנה תנופה כלכלית לעסק.

שלושתם סוכני ביטוח מורשים בתחום ביטוחי חיים ואלמנטרי. משה מספר שתמיד נמשך לתחום הביטוח, לעבודה ומגע עם אנשים. רבקה שרכשה ניסיון והכרות רבים בתחום הקשישים התחברה במיוחד לתחום הביטוח הסיעודי ,שאז לדבריה עוד היה בחיתוליו. "בתור עובדת סוציאלית צברתי ידע רב בכל הזכויות וההטבות שמגיעות לקשישים והרגשתי שליחות ליישם את זה בתחום ביטוחי סיעוד, בריאות וחיים, שאנשים לא יצטרכו לבקש נדבות, למכור נכסים פרטיים או ליפול לנטל על אחרים ,אלא יוכלו לקנות מוצר שיענה על הצורך  שלהם ולהיות עצמאיים. אם זו היכולת לקחת מטפלת או להיכנס למוסד סיעודי בלי עזרה של משרד הבריאות או של ילדיהם. ראיתי כבר משפחות שהתמוטטו, כי לא רצו לפנות לילדים שלהם או לגורמים ממשלתיים.  

– איך זה לעבוד יחד כמשפחה ?

"מפרה ומקנה תחושת ביטחון של עזרה הדדית. יכולים להיות אי הבנות אבל בסופו של דבר הכול מסתדר. חברת מגדל ביקשה מאתנו לארח פורום של אבות ודור ההמשך כדי שילמדו מאתנו. הם ידעו שהמודל שלנו עובד מצוין וביקשו שניפגש עם אלו שאצלם היחסים לא הכי תקינים. מה סוד ההצלחה שלנו? " לכל אחד יש את תיק הלקוחות שלו ורק כשעולה צורך אנחנו נגבה או נחליף אחד את השני בטיפול בלקוח מסוים", אומר ערן.

משה מוסיף: "מה שראינו אצל הקולגות שביקרו אצלנו הוא שלכולם יש מכנה משותף, כאשר הילדים עובדים אצל האב תמורת שכר ,הנושא הכספי הופך למכשול המביא עמו מריבות. אצלנו כל אחד עובד על התיק שלו , על כל המשתמע מכך. המוטו שלנו הוא "כולם ביחד וכל אחד לחוד". ברור גם  שהעבודה המשותפת תורמת לסיעור מוחות ופתרון בעיות".

במהלך השנים, הסוכנות תמיד דואגת לשדרג את המוצרים ללקוחות, להיטיב עמם ובכך להבטיח את עתידם. לדוגמא, במהלך 2015 חברת הביטוח מגדל החליטה לשדרג מוצרים שלא נמצאו עד כה בסל התרופות ולהוזיל אותם עבור לקוחותיה, סוכנות להב (העובדת עם מגדל) התקשרה לכל המבוטחים הרלבנטיים, הסבירה להם את מהות השינוי וביקשה אישורם להוסיף הכיסוי לפוליסה. "המשמעות של השינוי הייתה  שגם תרופות שלא אושרו ע"י מוסדות רפואיים כמו FDA  האמריקאי או לחילופין לא הוכחה מחקרית יעילותה של תרופה למחלה מסוימת ובכל זאת רופא מומחה המליץ לרכוש אותן כמוצא אחרון (מה שנקרא בשפה הרפואית –נתן טופס 29ג) כי אז, חברת הביטוח תאשר את התביעה ותשלם עלות התרופה עד התקרה הרשומה בפוליסה. יש תרופות שמחירן מגיע לעשרות אלפי שקלים בחודש .

בזכות הניסיון ארוך השנים וההצלחה המקצועית, הסוכנות זוכה לציונים לשבח ממיטב חברות הביטוח. המעמד המחייב מוביל את הסוכנות לשאוף להישגים נוספים ויותר מכל להעניק ללקוח את השרות הטוב ביותר ובמחיר המשתלם ביותר.

תגובות

להשאיר תגובה