יחס אישי, שירות ועיצוב מושלם

היפר משרד בקרית אתא הוא נעים, גדול וגדוש בפתרונות לכל סוגי הריהוט ולכל צורך. למרות כך תזכו שם ליחס אישי, שירות מעולה ומקצועי, ולא משנה אם מדובר בקניה של כסא אחד או הרכבת פרויקט של חצי מליון שקלים. "אצלנו סביבת הקנייה היא מאוד אישית, זה לא כמו לבוא למפעל או האנגר ענקי", אומרים בחברה.

בסביבתה של היפר משרד יש עוד לא מעט חנויות לריהוט משרדי, אבל כמו שמבהירה רותי טבת מנהלת הרכש, לוגיסטיקה והמכירות בהיפר משרד, אין שום סיבה להרגיש בתחרות כלשהי. טבת יודעת מה היא נותנת ללקוח: "הנה למשל ניקח לדוגמא חנות רהיטים גדולה שלידינו, שם יש לך מוצרי מדף שאת יודעת שיש אותם בדגם, צבע ובמידה מסוימים. אצלנו זה הכל קאסטום מייד (בעיצוב אישי) . לנו אין מוצרי מדף כל הזמנה היא פר לקוח. יכולת הבחירה של הלקוח היא מקסימלית לבחור מה שהוא רוצה , יש לו יותר אפשרויות וגיוון גם מבחינת חומרי הגלם הצבעים המידות ממש הכל. במקום כמו שלנו סביבת הקנייה היא מאוד אישית, זה לא כמו לבוא למפעל או האנגר ענקי ולהתחיל ל"התבחבש" עם עצמך".

היפר משרד הינה חברה יצרנית בתחום הריהוט המשרדי הקיימת מעל 30 שנה כשבעקבות הצלחתה, בשנים האחרונות היא פתחה את 'מודלו', יחידה נפרדת (או חברה בת) המתמקדת בנגרות אומן.

היפר משרד מותאמת לכל מגוון הלקוחות, בין אם מדובר בלקוח פרטי המעוניין לרכוש עמדת עבודה או משרד ביתי ויכול לבחור את הדגם, המידות והצבעים שמתאימים לו, או חברה, מוסדות ציבוריים וכו'. החברה מרהטת משרדים וחדרים רבים בחברות היי טק, משרדי עורכי דין, קליניקות של רופאים, בתי ספר, מכללות ובין לקוחותיה למשל המרכז הרפואי 'עיניים' או חברת 'קוואלקום'.

לפני כשנה עברה החברה ממקומה הקודם בצומת קרית אתא למשכנה החדש ברחוב קרן היסוד 2 שבקרית אתא. נעים ומעניין מאוד לבקר ולהסתובב בסניף החדש והמעוצב : תמצאו כאן ריהוט משרדי סטנדרטי לסוגיו כולל שולחנות בעוביים, רמות גימור וסוגים שונים, ריהוט בסגנונות מודרני, כבד, הייטקיסטי, ישן או חדיש יותר, מחיצות לעיצוב החלל המשרד כ OPEN SPACE . שלל כסאות, החל מכאלו שמיועדים לפינות המתנה ועד לכיסאות מזכירה, אורחים, כסאות מנהלים או כסאות בר וכסאות לחדרי ישיבות. גם שולחנות יש כאן בשפע, והם בהחלט יגרמו לכם לרצות ללמוד או לעבוד או לעשות כל דבר לניצול טוב של הזמן בין אם אלו שולחנות משרדים, שולחנות מנהלים או כאלו שמיועדים לחדרי ישיבות. מי שאינו יכול להגיע פיזית למקום יכול להתרשם מהמלאי באתר האינטרנט של החברה וכמובן שלהיפר משרד יש גם שירות הובלות ארצי.

"מבחינתנו פרויקט יכול לכלול הכל", אומרת, "זה יכול להיות חדר עבודה וגם קומפלקס שלם של משרדים, ריהוט קומות במוסד שכולל מטבחון, חדר ישיבות, חדרי עבודה, מנהלים ודלפק קבלה. אנחנו יודעים לתת פתרונות לכל סוגי הריהוט ולכל צורך, בין אם זה לקוח שמגיע עם תכנית שבה מעצב הפנים או האדריכל שלו בחר את חומרי הגלם וסוג המוצרכלומר לקוח שכבר מגיע עם קונספט משלו או לקוח שמתייעץ אתנו ואנחנו יכולים לראות ביחד באתר את המוצרים ולבחור את המוצר שהוא רוצה".

בשנה האחרונה היפר משרד החלה לייבא מערכות ריהוט, כסאות מנהלים, כסאות מזכירה ואורחים ומכיוון שזהו יבוא של החברה, המחירים יותר אטרקטיביים. "בכל השנים למדנו לבחון מה נוח יותר או פחות מבחינת סוגי ריפוד ומנגנונים, הגדלנו את אופציות הבחירה של הלקוח גם מבחינת המחיר וגם מבחינת טיב המוצר. לקוח שמבקש כסא פשוט יקבל זאת ומי שרוצה כסא בינוני או יקר גם כן יש לו את הכל כאן מוצג באולם התצוגה", אומרת טבת, "כפי שאני רואה את זה כל אדם ובעיות הגב שלו לכן חשוב שהכיסאות יהיו מוצגים כדי שלאנשים תהיה האפשרות לשבת, לנסות ולראות מה נוח להם יותר או פחות וכך לבחור".

טבת הנמרצת והאדיבה, אם ל-3 , הייתה בעברה קצינת מודיעין ביחידת 8200 , כשהשתחררה מהצבא פתחה עסק בתחום הריהוט הביתי ביחד עם בן זוגה דאז. להיפר משרד הגיעה לפני כחמש שנים ואחרי ש"סיימה את תקופת הלידות וההריונות", כהגדרתה. "ידעתי שאני באה לנהל תפקיד מרכזי בהיפר משרד למעשה כל הזמנה שיוצאת, כל פניה של של לקוח הכל עובר דרך העמדה שלי אם זה להתייעץ לגבי הצעות מחיר, להקליד אותן לוודא שהלקוח קיבל פולו אפ אם ולבדוק אם לקוח מחזיר תשובה חיובית או שלילית", היא אומרה, "בנוסף אני אחראית על תחום גביה של לקוחות, התנהלות מול הספקים שלנו בנושא הזמנות, קליטת חשבוניות, הפקת צ'קים ותיאום מול הלקוחות".

  • מה לדעתך אתם נותנים מבחינת שירות או ערך מוסף ?

"ה'אני מאמין' שלי הוא שבסופו של יום גם מי שנותן שירות גם מקבל שירות לא משנה באיזה תחום, והטעם שנשאר הוא של חווית הקניה ואת החוויה הזו אנחנו מנסים למקסם כאן. מרגע שלקוח נכנס ולא משנה אם הוא הגיע בשביל לרכוש כיסא או כי בידיו פרויקט של חצי מיליון שקל. חשוב לנו שהלקוח ידע שהוא בידיים נאמנות ומקצועיות כך שגם אם תתעורר בעיה כלשהי במהלך האספקה יש לו 'אבא ואמא'.

"אנחנו יודעים להתנהל עם בעיות בשטח כי זה קורה. גם בחברה שהיא יצרנית יש טעויות תוך כדי תנועה וזה בסדר . אנחנו לוקחים אחריות ויודעים לבוא ולתקן את הדברים עד שהלקוח מרוצה. עד היום לא נותר לקוח שנשארנו איתו בתאקלים או בחוסר הבנה, אנחנו רוצים ומאוד משתדלים שבסופו של יום הדברים יהיו לשביעות רצונו של הלקוח".

היחס האישי, השירות והאווירה הטובה בהחלט מתבטאים במקוםולא במקרה . לדברי טבת, "המשרדים שלנו מנותקים מאולמות הייצור כדי לתת את האווירה הביתית הזו. כל לקוח שנכנס לכאן זוכה מאתנו ליחס אישי ולמלוא תשומת הלב וגם אם זה לקוח שמתקשר, אנחנו ניכנס יחד אתו לאתר, נסביר לו ונעבור על הדברים יחד. נורא חשוב לי לשמור על היחס של אחד על אחד. הרי מי שרוצה לקנות כיסא יכול לקנות כיסא אצל הרבה קולגות אחרות, אבל אני אמונה על זה שיחס ושירות כמו שהוא מקבל מאתנו הוא לא יקבל משום מקום אחר ואנחנו באמת עושים את ההשתדלות המרבית כדי שזה יקרה".

  • יש סביבכם חנויות רהיטים לא מעטות.

"כן, אבל מי שטוב יודע שהוא טוב ואנחנו גם משדרים את זה הלאה. הלקוח יודע שאצלנו הוא מקבל מוצר מדויק לצרכיו, איכותי ומעוצב".

תגובות

להשאיר תגובה