ביטוח לחיים-אינטר ביטוחים

באמצעות עשרות שנות ניסיון , עובדים ותיקים וקשרים עם כל חברות הביטוח המובילות – סוכנות הביטוח הותיקה 'אינטר ביטוחים' המטפלת בכל סוגי הביטוחים, יודעת להתאים ללקוח את תיק הביטוחים הטוב והרווחי ביותר עבורו.  מנכ"ל החברה רונן אברג'יל מבהיר לתחושתו העבודה שלו היא שליחות, מה הטיפ הטוב ביותר שאפשר לתת ומדוע הביטוח הוא חובה דווקא לכאלו שטוענים שאין להם כסף לביטוחים

"ביטוחים יכולים להציל משפחה, להציל חיים.  ראיתי כל כך הרבה מקרים כאלו ולמרות כך יש כאלו  שלא רוצים לעשות ביטוח, הם משתמשים בתירוצים כמו 'כבר יש לי, אני משלם מספיק, אני מבוטח ב'מכבי מגן'….אתה ממהר לבטח את הרכב  שזה חתיכת פח – אבל עבור הגוף שלך או המשפחה שלך אתה לא עושה ביטוח?", כך אומר רונן אברג'יל, מנכ"ל חברת הביטוח אינטר ביטוחים, שבמשך עשרות שנות ניסיון היה עד למקרים בהם העובדה שאדם דאג לבטח את עצמו שיפרה את איכות החיים שלו ושל משפחתו ובמצבים מסוימים גם מנעה התרסקות נפשית פיזית או כלכלית.

אחד התירוצים שרבים משתמשים בהם הוא שפשוט אין להם כסף מיותר לכאורה להוציא על ביטוח. אברג'יל מבהיר כמה שהמחשבה הזו מוטעית ואפילו מסוכנת. "דווקא מי שאין לו כסף צריך ביטוח, לא מי שיש לו ואנשים לא מבינים את זה כי מי שאין לו כסף ופתאום קורה משהו בחייו, אולי הוא מגיע למצב של אובדן כושר עבודה – אם אין לו הכנסה ממש גבוהה או לחילופין אם לא דאג לעצמו לביטוח סיעודי – אין לו את התנאים הכלכלים כדי לשרוד אפילו חודשיים.  ביטוחים נועדו לאלו שאין להם כסף".

כל נופה של העיר מתפרש  ממשרדי חברת אינטר ביטוחים  המרשימים והנעימים אשר ממוקמים במגדל אלקטרה סיטי שברחוב הרכבת 58 תל אביב. החברה נותנת שירות בכל תחומי הביטוח לרבות ביטוחים אלמנטרים, ביטוחי דירות, משכנתאות, רכב ובריאות. תחום ייחודי נוסף שבו היא עוסקת הוא ביטוחים ימיים  כשהיא למעשה מבטחת את השילוח של סחורות הנשלחות לחו"ל. תיק הביטוחים יכלול מגוון מוצרים מחברות הביטוח השונות ובהתאמה אישית.

אברג'יל (45), המתגורר ברמת השרון, החל את הקריירה כסוכן ביטוח לפני 22 שנים. אז היה סוכן עצמאי עם שתי פקידות בלבד – גילה עזר ומגי ששון שעד היום הן מועסקות בחברה. מגי היא חתמת עסקים ראשית וגילה היא חתמת פרט רכבים ודירות ראשית.  עם השנים הסוכנות גדלה ובשנת 2002 הוקמה בשמה הנוכח כ'אינטר ביטוחים', בחברה מועסקים כ-50 עובדים והיא עובדת עם סוכנים וחברות ביטוח מרכזיות הפזורים בכל רחבי הארץ.

– רונן, מה היתרונות והייחוד של אינטר ביטוחים מול הסוכנויות האחרות הרבות שקיימות בשוק?

"שירות, יעילות ללקוח, אנחנו מאוד טובים ללקוח מכל בחינה. לא פחות חשוב לדעתי היא העובד שיש אצלנו יציבות, יש כאן עובדים קבועים של שנים אשר מלווים את הלקוחות ויודעים להעניק פתרונות יצירתיים ללקוח. בגלל הניסיון והותק שלהם לעובדים של אינטר יש  קשרים טובים בחברות הביטוח והם יכולים להשיג ללקוח גם את הכיסוי וגם את הפיצוי הטובים ביותר.

"סוכנות גדולה וותיקה שעובדת עם כל חברות הביטוח היא סוכנות עם כוח, אתה נותן את המקסימם ללקוח ובהתאם לכך יכול גם להשיג לו את הפתרונות והפיצויים הכי טובים שניתן. היתרון של סוכנות גדולה כמונו הוא האופציה לתת ללקוח את כל הפתרונות האפשריים, אנחנו כמו בית אחד שמאפשר פתרון כולל : לחסכונות של האדם, לביטוחי רכב, ביטוחי בריאות ואפשר לתפור לכל אחד את החבילה שמתאימה לו".

אברג'יל מדגיש את היתרון ללקוח שבהכרה וקשר עם כל חברות הביטוח. "כשאתה עובד עם כל חברות הביטוח אתה לא מחויב לחברה אחת אלא יכול להציע ללקוח את האופציה הטובה ביותר, עם "פיזור" מיטבי של הביטוחים להגיד לו שבחברה זו עדיף לו לעשות ביטוח בריאות, ובאחרת אני ממליץ ספציפי על ביטוח סיעוד  כי היא מאפשרת תנאים יותר טובים. אנחנו יודעים להתאים ללקוח את מה שהכי נכון לו – ספציפית לפי הנתונים שלו למשל יש אם הוא עוסק במקצוע מסוים שאני יודע שלגביו, חברה "איקס" נותנת את ביטוח אובדן כושר העבודה הכי משתלם.

– מה העצה הכי חשובה שאפשר לתת לאנשים בנוגע לביטוחים?

"אני תמיד ממליץ ללקוחות לבדוק מדי כמה שנים את התיק הביטוחי שלהם, לראות שהביטוחים שבו רלבנטים למצב שלהם כעת, אולי יצאו ביטוחים טובים יותר או כיסויים חדשים שהלקוח לא מבוטח בהם ויכולים להתאים לו. כשמעדכנים את תיק הביטוחים אין צורך להוסיף כסף אלא רק לשנות את סוג הכיסוי. באינטר חשוב לנו לא סתם לעשות ביטוח לאדם ואחר כך לשכוח ממנו אלא בכל שנה לבדוק את התיק שלו מחדש, להתאים לו את הפוליסות לפי שינויים שנעשים בחוק על ידי המפקחת על חברות הביטוח, תמיד לעמוד מאחוריו ולדאוג לו לפיצויים בהתאם למה שמגיע לו".

אברג'יל נזכר באחד מאינסוף המקרים המרגשים שבהם מטפלים בחברת אינטר ביטוחים : לקוח שסבל מבעיות כלכליות קשות ולאחר שנעשה עבורו איתור כספים ובדיקת פוליסות נמצאו עבורו כספים בשווי מאות אלפי שקלים, שהצילו את מצבו הכלכלי והאישי וגרמו רווחה ואושר רבים למשפחתו. והיו גם מקרים של לקוחות שניזוקו מאירועי שריפות, פריצות לבתים, או כשבן הזוג הלך לעולמו ואלמנתו וילדיו יכלו לחיות ברווחה תקופה מסוימת בזכות ביטוח חיים שהמנוח דאג לעשות עוד בחייו".

בהקשר לביטוח בריאות, יתרון ענק חשוב נוסף המתקיים רק אצל מי שדואג לבטח עצמו -הוא השחרור מהתלות בסל הבריאות : כידוע סל זה נקבע מדי תקופה על ידי משרד הבריאות ומחירן של תרופות שאינן נכנסות לסל  יכול להאמיר גם לעשרות ועד מאות אלפי שקלים בחודש – אלו סכומים שרוב האנשים אינם יכולים לעמוד בהם, ודאי לא באופן עקבי וגם לא לחודש אחד. "מקרים כאלה תמיד מבהירים לי שוב כמה שחשוב לעשות ביטוח, שזה משהו שיכול להציל חיים, למנוע קטסטרופות גדולות", אומר אברג'יל, "ראיתי כל כל הרבה מקרים של אנשים שלא היו מבוטחים ונאלצו למכור את כל רכושם, משפחות התפרקו בגלל מצבים כאלו שהביאו אותן לחוסר אונים מוחלט".

– נשמע מפחיד למדי.

"זה מצב מאוד קשה שאפשר למצוע אותו מראש אם עושים ביטוח בריאות ואז אתה מוגן, אתה יכול להשתמש בתרופה יקרה באופן קבוע שבמקרה אחר לא היה לך שום סיכוי כלכלי לממן. בגלל זה אני מרגיש שהעבודה שלנו היא שליחות, משהו שמציל חיים".

תגובות

להשאיר תגובה