ארבעה בתים וגעגוע

מצאנו במיוחד עבורכם,  מקומות לא קונבנציונליים להעביר את החופשה הבאה בעיר הקודש

לגור בדירת פאר, לחשוב שאתה מיליונר, זה בדיוק המוטו שהנחה אותנו בכתבה הבאה, החלטנו למצוא חמישה מקומות לא ממש סטנדרטיים עבור התיירים בירושלים, כאלו שבסופו של דבר יקפיצו, איש איש את החוויה שלו מעיר הקודש, מוכנים? הנה אנחנו מתחילים:

ההוספיס האוסטרי– ההוספיס הוא אחד מנקודות החמד של העיר העתיקה. מדובר במבנה ששימש בשנות ה-60 של המאה ה-19 כבית עבור צליינים נוצריים שהגיעו מאוסטרו הונגריה, בהמשך שימש המקום כבית חולים צבאי ולאחר הקמת המדינה החל לנהל את המקום הצלב האדום. במלחמת שש הימים עברה השליטה במקום לישראלים ובשנת 1985 הוא הוחזר לידיים אוסטריות והמקום שוקם ושופץ. כיום הוא משמש כמקום לינה לתיירים. והנה טיפ: בקומה העליונה יש יציאה לגג המבנה, משם ישנה תצפית נהדרת על העיר העתיקה כולה, אולי אחד המקומות המרהיבים ביותר בירושלים, אה כן, וגם השטרודל במקום נהדר, כמובן. מחיר ליחיד -260 שקל, לזוג 420 (המחירים כוללים ארוחת בוקר)

אכסניית אברהם – אולי ה"מקום" הכי טרנדי בעיר הקודש. ירושלמים רבים מגיעים למקום שהפך כבר לתופעה, מרכז קוסמופוליטי עירוני שמפגיש עשרות צעירים מכל רחבי העולם. יש כמובן גם חקיינים ברחבי העיר (שצצו כמו פטריות אחרי הגשם) אבל אכסניית אברהם המקורית שממוקמת בכיכר הדוידקה היא המקום להיות ולהראות בו (כלומר אם אתם מוצ"רים מערב אירופאים שאיבדו את דרכם) מחיר ללילה מ-82 שקל לאדם בחדר דורמס.

Air bnb – ברוכים הבאים לצורת השינה המגניבה ביותר הקיימת. למי שלא חי כאן בשלוש השנים האחרונות, נסביר למה הכוונה: אנשים, סטודנטים וסתם כאלו שיש להם חדרים, דירו תאו כל שטח יאחר פנוי לתקופת זמן מסוימת יכולים להציע אותה לשכירה באתר. אתם מצד שני יכולים להסתכל על הדירות המגניבות ועל החדרים שממוקמים בלב העיר ולהשיג לעצמכם חדרים במחירים משתלמים במיוחד. ראינו השבוע חדרים במחירים החל מ-115 שקל. אז נכון, מלון זה לא, ותצטרכו לנקות אחריכם, אף אחד גם לא אחראי לשכנים שלכם או אפילו לאנשים שמשכירים לכם את החדרים, אבל מדובר באופרציה בטוחה לחלוטין שיכולה למקסם את החוויות שלכם, במינימום מחיר.

סוויטה נשיאותית במלון המלך דויד – נכון לא לכל תקציב, ונכון, יכול לרושש גם אנשים בעלי ממון, אבל אין כמו הסוויטה הנשיאותית במלון המלך דויד כדי להתפרק על זיכרונות העבר. הסוויטה המפנקת ביותר בארץ מגיעה (כמובן) עם באטלר צמוד ועם המון פינוקים, מספיק אם תתרגלו על שפתותיכם את שועי העולם שישנו על המיטה, בדיוק זו שאתם נוחרים עליה. מדובר בסוויטה דו מפלסית בקומה החמישית במלון כוללת סלון גדול המשקיף על העיר העתיקה, ג'קוזי כפול סאונה ועוד ועד פינוקים. המחיר ללילה למקרה שאתם שואלים – כ16,000 שקל.

קמפינג בטבע– מסתבר שאם מרחיקים ממש מעט מהעיר, בהר כרמילה, קיים חניון ללא תשלום בו אפשר להקים אוהלים. המקום הוא הטבע בהתגשמותו, ובבוקר תוכלו לקום לצלילי קונצרט צלילי המים ולראות מרבדים פורחים מסביבכם. אזהרה! במקום אין מים זורמים ואין גם מקלחות- מה שהופך את החוויה ליותר מרתקת. איך מגיעים: נוסעים ליער קדושים ומשם מזרחה על השביל המסומן בשחור לאורך 2 קילומטר. המחיר ללילה: חינם כמובן.

 

תגובות

להשאיר תגובה