מעלה מעלה מעלה

שירה מנור, היא בת זוגו של צביקה פיק,אבל היא גם ובעיקר מעצבת אופנה שנולדה וגדלה בירושלים ובימים אלה היא משיקה את הקולקציה שלה לעונה הבאה. יצאנו לבדוק את הטרנדים ואת המגמות והאמת-הופתענו. 

שירה מנור  מעצבת ובעלת המותג SHIRA M מציגה לקיץ 2016 קולקציה נשית, שיקית ומשוחררת  המאופיינת בגזרות  אובר-סייז רכים הנשפכים על הגוף ומתאימים לכל אישה לצד גזרות צמודות, מחטבות ונשיות.  פריטים במראה יום יומי ומשוחרר  לצד פריטי ערב  בגזרות מוקפדות ומחמיאות למראה הנשי.  הצבעוניות בקולקציה החדשה שלמנור  מביאה לידי ביטוי את הטרנדים החדשים של הקיץ, לצד ההשראה אותה היא לקחה מהטבע, מעולם הצומח והפורח, מדינות חמות והחופש שבהן- כל אלו השפיעו על עיצוביה.

550 שח צילום נתי גולד 1

גם הקיץ ניתן למצוא שימוש בשחור האלמותי שמוכר כחלק בלתי נפרד מהמותג והמעצבת, כאשר צבעים נוספים שבולטים בקולקציה הם גווני החום השונים לצד צבעוניות קיצית ומרעננת בגוונים כחול, ירוק, לבן וורוד.  קיץ 2016 מאופיין בבדים קלילים ונשפכים, ויסקוזה, שילובי סאטן ומשי, פרנץ' טרי וכותנה.

בקולקציה   טווח רחב של פריטים לדוגמת חולצות, חצאיות, שמלות קצרות, שמלות מחויטות  ושמלות מקסי. פריטי READY TO WEAR שילוו אותך לאורך כל שעות היום והערב עם מראה סקסי ומוקפד אך מאוד מותאם לאקלים הישראלי החם.

טווח מחירים: החל מ-300 ש"ח ועד ל-800 ש"ח.

ניתן להשיג בבוטיקים נבחרים ובתיאום מראש בטל: 0525055555.
www.shira-m.com

תגובות

להשאיר תגובה