על הדרך הנכונה : גל טל נכסים והשקעות

שמה של גל טל נכסים והשקעות בע"מ הולך לפניה כבר מעל 30 שנה והיא נחשבת לוותיקה ומבוססת בענפי התחבורה, ההשקעות והנדל"ן. אולי בזכות השירות שמעניקים עובדיה, הזמינות בשטח וכלי התחבורה הייחודיים שהיא מחזיקה כמו הטיולית . בעת הנוכחית מבצעים בחברה תהליכי התרחבות להמשך שישפיעו לטובה על האזור כולו. אולי עוד יהיה לכם מרכז מסחרי ליד הבית

מה המשותף לפעולה של צה"ל או משרד הביטחון ולטיול של תלמידי בית ספר?  בשני המקרים, נדרש כלי תחבורה יעיל, בטוח ומהנה שיכול להוביל בשטח.

אחד הדברים שמייחדים את חברת גל טל נכסים והשקעות הן הטיוליות כשכיום תחום ההסעות בחברה מבוסס על טיוליות ומיניבוסים  שהוכחו ככלי התחבורה היעילים והנוחים ביותר. טיולית היא מעין משאית המיועדת להסעת אנשים כשיש הפרדה מוחלטת בין מתחם הנהג לאזור שבו יושבים האנשים, מה שמתאים במיוחד להסעות של בתי ספר שכן כך ריכוזו של הנהג לא מוסט בגלל ילדים ששרים ומשתובבים בקול.

הטיולית נחשבת  לכלי תחבורה ייחודי ובטוח , לדברי אבי פלד מנכ"ל החברה טיוליות יכולות להגיע היום לכל מקום, בכל שטח ובכל מזג אוויר בניגוד לעבר הטיולית הייתה מעין משאית הנושאת ארגז וקיבלה את הכינוי טלטולית. “כיום טיולית בנויה כמו אוטובוס ממוזג, הנוחות בה  מעולה, היא טובה לטיולים בשל ההפרדה המוחלטת בין הנהג לילדים. מצד שני, הטיולית  גם משמשת את צה"ל, כי היא יכולה להיכנס לשטחים שאוטובוסים לא נכנסים אליו ונאלצים לעצור”, מוסיף פלד.

הטיוליות נבנו עם חלונות העשויים מחומר הנקרא  פוליקרבונט – חומר שאינו שביר לפגיעות של אבנים או חפצים חדים, כך שלמשל במקרה שמשאית בדרך העיפה כמה אבנים שבטעות עפו על הטיולית, דבר שלא יקרה לנוסעים.

מנכ"ל החברה  פלד, הוא איש צבא  אשר שירת כמח"ט בגולני. הוא היה ארבע שנים בהודו, מתוכן למד שנה אחת במכללה לבטחון לאומי  והיה ראש משלחת משרד הביטחון ונספחי צה"ל בהודו.

ב-2014 חזר לישראל, קיבל דרגת תא"ל והפך לראש חטיבת קשרי חוץ של צה"ל. במסגרת תפקידו היה אחראי על הקשר של צה"ל עם כל הצבאות הזרים בעולם, תפקיד אותו מילא עד 2016 : “זה נתן לי את הרקע לכל מה שאני עושה כיום בפן האישי וגם כמנכ"ל גל טל נכסים והשקעות בע"מ, בגלל שיש לי קשרים רבים בעולם, רוב הדברים שאני פעיל בהם הם בינלאומיים", אומר פלד. לפני כתשעה חודשים הוא יצא לחופשת שחרור מהצבא ואז קרא לו אליהו חדד, אביה של אשתו של פלד, להצטרף ולהיות חלק מהחברה .

גל טל הוקמה על ידי חדד ושני אחיו ב-1970 כחברת הסעות ונקראה אז גל טל מובילים, כיום היא נחשבת לאחת החברות הוותיקות והמבוססות בענף התחבורה ומשרדה ממוקם ביד רמב”ם. החברה מעסיקה קצין בטיחות בתעבורה על פי דרישות משרד התחבורה וצוות עובדים, סדרן , מחלקת כספים ונהגים מקצועי, מיומן ומנוסה. החברה מקפידה על ערכים של אמינות, זמינות, מתן מענה 24 שעות ביממה כולל הקפצת כוחות וכוננות ותמיד תוך שמירה על שירות אדיב.

בשנות ה-80 החברה שינתה את פניה הוסיפה מספר תחומי עיסוק נוספים: השקעות ונכסים, יזמות והשקעות נדל"ן, בניית בתים וחנויות .  חנויות ודירות של החברה ניתן לראות בין השאר בלוד, מודיעין  וכפר אורנים.

החברה פועלת בכל חלקי הארץ בדגש על פעילות מול משרד הבטחון וצה"ל, הטיוליות של חברת גל טל נכסים והשקעות פזורות בכל רחבי הארץ מקרית שמונה ועד דימונה ואילת . כשעובדי החברה גם הם נגישים בכל מקום. המיניבוסים של החברה לרוב עובדים עם הצבא וכעת נבחן פוטנציאל לעבודה מול לקוחות נוספים במגזר האזרחי.

שיטת הניהול  של גל טל נכסים והשקעות כוללת תוכנה למעקב המיקומים של כלל הרכבים וכך יש יכולת לשלוט בכל רגע נתון איפה נמצא כל כלי רכב על מנת לתת מענה מיידי , לצבא או לכל לקוח אחר.  "אנחנו כל הזמן עם האצבע על הדופק. התוכנה מאפשרת מעקב של 24 שעות ביממה מול החמ"לים של צה"ל ומשרד הביטחון.  בנוסף, אנחנו ממשיכים להגדיל את צי הרכבים, כעת קיבלנו חמש טיוליות חדשות ואמורים לקבל עוד עשר בהמשך השנה", אומר פלד, “ בימים אלו אנו שוקדים על שדרוג החברה בהיבט הניהולי  כולל שדרוג  כוח האדם גם במטה של החברה וגם בשירות שאנחנו נותנים כשזה הכולל הרחבת מכסת הנהגים . המטרה היא לפתח את תחום ההיסעים ולגדול בצי כלי הרכב שיש לנו”.

בימים אלה בוחנים בחברה כיצד ניתן לפרוץ לשוק האזרחי עם טיוליות ומיניבוסים ובעתיד תיבדק האפשרות הכנסת אוטובוסים לצי הרכבים.

בתחום היזמות, גל טל כעת בבחינה מול מספר גורמים לגבי כיווני התרחבות של החברה אשר ישפיעו גם ברובד הקהילתי : בחברה בוחנים  הובלה ויזמות של בית חולים סיעודי באזור המושבים במועצה האזורית גזר  שאולי גם יכלול  אזור תעשיה או מרכז מסחרי שכן כיום אין מרכז כזה באזור. "במרחב האזור שאנו רוצים לפעול בו זה משהו שהוא נדרש , המיקום שלנו  ביד רמב"ם הינו מיקום מעולה, אנחנו ממוקמים  עשרה ק"מ משדה תעופה בן גוריון ונמצאים על מפגש הכבישים המחליפים של כבישי 1, 6 ו-431  וזה מחבר מאזור רמלה צפונה, דרומה מזרח ומערב. במקביל אנו בודקים גם השקעות בתחום החקלאי באזור כמו למשל הקמת בתי אריזה, בתי קירור ועוד. פעילות זאת מתבצעת מול הצורך של יזמים ומשקיים והחיבור למועצה האזורית", סיכם פלד.

 

 

 

תגובות

להשאיר תגובה