נספרסו מצננת את הקיץ

נספרסו משיקה צמד קפסולות קפה חדשות המיועדות להכנת קפה קר ומציעה לרגל ההשקה חווית קיץ מרעננת ברחובות תל אביב וירושלים.  Intenso on Ice ו- Leggero on Ice הן התערובות הראשונות של נספרסו שנוצרו במיוחד עבור קפה קר. הארומה, הקרמה והמרקם המאפיינים אספרסו או מקיאטו חמים – משתנים ברגע שבו המשקה מקורר, ולכן ישנה חשיבות לתערובת המבטיחה איזון טעמים וארומות גם לאחר הקירור.  

לרגל השקת הקפה הקר פיתחה נספרסו בשיתוף עם המיזם הקולינארי Bitemojo סיור קולינארי קריר.באמצעות אפליקציה חדשנית יוכלו המשתתפים ליהנות מסיור מרענן הכולל טעימות של מנות קיציות וטרנדיות, לצד נקודות עניין אורבניות כמו "הכנפיים של מקסיקו" בנמל תל אביב, או מזרקת האריות בירושלים.

שיתוף הפעולה עם אפליקציית Bitemojo הינו חלק מהאסטרטגיה של נספרסו לקידום מיזמים קולינאריים דיגיטליים, שהחל בשנה שעברה כאשר נספרסו חברה ל- Eat with באירגון מפגשי בוקר מקוריים ומעוררים. השנה בחרה החברה ב Bitemojo ליצירת חוויה קולינארית ואורבנית עבור אוהבי הקפה. בהמשך צפויים חיבורים נוספים מרגשים ומעניינים.  סיור האוכל של נספרסו הינו סיור קיצי שנותן הצצה לטעמים של קולינריה קרה, החל מהגשה מקורית של סביצ'ה על לחם פרנה ועד גלידה שחורה. הסיורים יתקיימו בתל אביב בשבוע שבין 18/06 עד 23/06 ובירושלים בשבוע שבין 27/06 עד- 30/06, ויכללו חוויה קולינארית קרירה ומרתקת הכוללת מגוון של מנות ונקודות עניין המותאמות לימי הקיץ. הסיור נעשה באופן עצמאי על ידי המשתתף באמצעות האפליקציה שמנחה אותו עם מפה למעבר בין נקודת עניין אחת לשנייה.

KHK_1928

בכל נקודה מציגה האפליקציה פרטים מעניינים על המקום, ובנקודה המוגדרת כנקודת טעימה יוכל המשתתף לטעום מנה שהורכבה בהתאם לקונספט הקיצי של הסיור. אחת התחנות בסיור הוא חלל פופאפ חוויתי של קפה קר, אשר מהווה את אחת התחנות בסיור. החלל עוצב על ידי עמית פרבר בהשראת חופי ים אקזוטיים, בחלל משולבים אלמנטים המחברים בין מים, חול וחומרים נוספים היוצרים מארג ויזואלי מענין. הרצון לייצר רגע של ״אסקפיזם רגעי״ והתרעננות, תורגם לחלל חוויתי, נעים ומזמין.

תגובות

להשאיר תגובה